Yeni Proje, Www.Thesopics.Com
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------Vay hocam sizin mi bu.
bende geçenlerde yapanzi de gördümde fotoğraf çektirmeyi düşünmüştüm okullardan önce.
bu arada bursa için eleman arıyorsanız bir arkadaşım var büyük iht. işi yapıcak onunla bir konuşayım ben.
-----------------------------
ilker mi arkadaşının adı
(benimde varda dedim bir ihtimal :D)
-
Girişimci adamları seviyorum ya hayırlısı olsun tutar inşallah.. Bu arada kızlara güzel görünebilmek için erkekler de rehabet gösterebilir
-
twitterda paylaştım siteyi bende hocam fikir çok iyi gerçekten.
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
fotoğrafçılara nekadar vereceksin
daha 3 hafta önce eos 550d aldım :D
-----------------------------uğraştığın vakit başına hocam :) 30 dk 30 tl diyelim mesela 20 tl senindir
---------------------------------------------
angelofhope 
Kayıt : 16 Temmuz 2008
İstanbul - Bursa
Vay hocam sizin mi bu.
bende geçenlerde yapanzi de gördümde fotoğraf çektirmeyi düşünmüştüm okullardan önce.
bu arada bursa için eleman arıyorsanız bir arkadaşım var büyük iht. işi yapıcak onunla bir konuşayım ben.
evet hocam proje bizim, düşünüyorduk gerçekleştirdik. şu anlık dediğim gibi eleman alımımız yok istanbul içinde bi büyüyelim sonra teklif veren arkadaşlarımıza biz geri döneceğiz ama hepsinden önce büyümek gerek bunun için de destek gerek :)
-----------------------------------------------
7 Eylül 2011 (Çarsamba) 21:44 tarihinde yazıldı.
Kısayol |
Alıntı yap |
Özel Mesajhipokondriyak

Kayıt : 2 Temmuz 2007
NYC
zaten bunu yapan ınsanlar car umarım guzel ıs yaparsınız reklam verın facebook a madem boyle bırseyle ugrasıyorsunuz facebook reklamlarına ıyı para yatırmanız gerekmekte
www.krea-if.com Birisinden kapasitesinin üstünde fikir bulmasını istersen, hemen araklamaya başlıyor.sorn da orada hocam para yok :D
-----------------------------------------------
7 Eylül 2011 (Çarsamba) 21:44 tarihinde yazıldı.
Kısayol |
Alıntı yap |
Özel Mesajnolanded 
Kayıt : 8 Aralik 2009
nolanded[at]tahribat
tahribat kuponuyla gelenlere indirim ne kadar? :D
Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.comzaten indirimli fiyat hocam 30 dk 10 tl nerde bu indirim yol parasına fotoğraf çekiyoruz :D
-------------------------------------------------
Clickanddie 
Kayıt : 10 Ocak 2010
Tebrikler! İşinizi tam yaparsanız 1 sene içinde çok büyüdüğünüzü fark edeceksiniz.
Seni son bir defa daha gösağol hocam zaman gösterecek..
---------------------------------------------------
7 Eylül 2011 (Çarsamba) 21:49 tarihinde yazıldı.
Kısayol |
Alıntı yap |
Özel MesajfatX 
Kayıt : 6 Mart 2007
:)
Girişimci adamları seviyorum ya hayırlısı olsun tutar inşallah.. Bu arada kızlara güzel görünebilmek için erkekler de rehabet gösterebilir
Altan naptın oğlum :|evet evet o yönden de baktık tutacak inşallah..
-----------------------------------------------------
Google 
Kayıt : 26 Agustos 2005
Köstebek
twitterda paylaştım siteyi bende hocam fikir çok iyi gerçekten.
Abra Kadabra - Eski üye adı MemorialÇok teşekkürler hocam :)
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------wert bunu yazdı:
-----------------------------
fotoğrafçılara nekadar vereceksin
daha 3 hafta önce eos 550d aldım :D
-----------------------------uğraştığın vakit başına hocam :) 30 dk 30 tl diyelim mesela 20 tl senindir
-----------------------------
iyimiş :D ozaman biraz antreman yapayım makinayla :D
-
tutar bence :) harika olmuş. ya beni internetten ya sizin hosttan sorun var ama:| biraz yavaş sanki.
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
tutar bence :) harika olmuş. ya beni internetten ya sizin hosttan sorun var ama:| biraz yavaş sanki.
-----------------------------biraz değil hocam cidden yavaş çünkü fotoğrafları boyutlarını ufaltmadan attık siteye girildiği anda script büyük boyutu ufaltıp anasayfaya veriyor bu galiba işlemciyi yoruyo tam olarak anlamam server işinden ama fotoğrafların boyutlarını küçültmemiz lazım
-----------------------------------------
wert 
Kayıt : 19 Eylül 2005
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
fotoğrafçılara nekadar vereceksin
daha 3 hafta önce eos 550d aldım :D
-----------------------------uğraştığın vakit başına hocam :) 30 dk 30 tl diyelim mesela 20 tl senindir
-----------------------------
iyimiş :D ozaman biraz antreman yapayım makinayla :D
yap yap ilerde eleman olursun :D
-
Hayırlı Olsun Başarılar Diliyorum
-
iyi bişeye benziyo hayırlı olsun hocam.
-
İnşallah tutar =)
