Yeni Sitem Drone Galeri
-
Son yılların oyuncaklarından olan ve bende bir drone sahibi olarak böyle bir site açtım. Acemilikler illaki mevcuttur.
Özellikle çekilen fotoğraflar facebookta yayınlanıyor ya arkadaş grubun görüyor yada paylaştığın grup.
Herkesin görebileceği ulaşabileceği şekilde bir araya topladım. İçerik günden güne inşallah genişleyecek.
Yorumlarınızı bekliyorum.
www.dronegaleri.com
-
Hocam fotogaleri tarzı ve mobile daha uygun bişi hoş olurdu sanki
-
Çokta iyi olmuş , çokta güzel olmuş :) bookmarka ekliyorum
-
Bendede vision var geçen gün kaza yaşadım havada tam stabil kalmıyor görüntü titriyor soğudum :/
-
hocam siteniz çok hoşmuş. Tema lisanslı falan mı ?
wareez mi
-
hocam hayırlı olsun ,çok şık
-
-
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler arkadaşlar bu kadar güzel tepkiler gelceğini hiç tahmin etmiyordum :)
@bladex38 gimbalin körüklerinde bir sıkıntı olabilir dostum. Bende vision+ kullanıyorum allah şükür hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Bide FPV modunu kapat uygulamadan. Ondanda olabiliyor.
@rui yok hocam warez değil. Lisanslı satın aldım. 49 dolar. Yalnız logo bana ait. Fotoğraf düzenlemeleri social medya iconları falan kendi düzenlemem.
@mizahi zor bir işe girişmişsin inşallah tamamlarsın. Kendi yaptığını uçurmak kadar güzel bişey olamaz :) quad mı hexa mı yapıyorsun?
Drone sahibi tüm arkadaşlara sesleniyorum, sizlerinde drone ile net çekilmiş görüntülerinizi paylaşırım. PM den gönderebilirsin.
Edit: imla
ZaZu tarafından 23/Kas/15 22:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Vallahi çok beğendim. Minimalist bi site olmuş. Tebrikler hocam bu yolda devam :)
-
GodKlaus bunu yazdı
Vallahi çok beğendim. Minimalist bi site olmuş. Tebrikler hocam bu yolda devam :)
teşekkürler hocam :)
-
güzel site olmuş hocam. üstteki menü sabit olmaması daha iyi olur gibi duruyor.
http://www.dronegaleri.com/digerleri/pokut-yaylasi.html
duvar kağıdım oldu :)
FOXXLY tarafından 24/Kas/15 09:53 tarihinde düzenlenmiştir
