

Yeni Telefon Almak İstiyorum...
-
istanbulman bunu yazdı:
-----------------------------samsunglarda batarya sorunu var
hemen bitiyor
ben LG Shine aldım memnunum
-----------------------------
Abi Shine'ın kamera ve ses olayı nasıl? Ya kg800 alcam ya shine alcam çok fark var mıdır?200 milyona deycek bi fark varmıdır acaba? -
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
istanbulman bunu yazdı:
-----------------------------samsunglarda batarya sorunu var
hemen bitiyor
ben LG Shine aldım memnunum
-----------------------------
Abi Shine'ın kamera ve ses olayı nasıl? Ya kg800 alcam ya shine alcam çok fark var mıdır?200 milyona deycek bi fark varmıdır acaba?
-----------------------------
shineın karizması yeter. -
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
istanbulman bunu yazdı:
-----------------------------samsunglarda batarya sorunu var
hemen bitiyor
ben LG Shine aldım memnunum
-----------------------------
Abi Shine'ın kamera ve ses olayı nasıl? Ya kg800 alcam ya shine alcam çok fark var mıdır?200 milyona deycek bi fark varmıdır acaba?
-----------------------------
shineın karizması yeter.
-----------------------------Bi tek joystick'in üstünde chocolate yazıo abi:D telefon aynı telefon.
-
ben resmini gördüm çok güzel bölem parlak bişe cholete öle değil :P