Yeni Telefon Alsam Mı
-
PanxeR bunu yazdıcem-engine bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
orada verdiğim son güncel romu kurar , stabiller için ayrı sayfası var ve tek tek farklı rom kurmak için uğraşman gerek
fakat romu kurması kolay fakat eski haline getirmek için ( orjinal rom için ) biraz uğraş ister haberiniz olsun demedi demeyin.
onun yöntemini anlatan bir yere yönlendirebilir misin, link falan?
zor yöntem
http://forum.shiftdelete.net/samsung/271918-android-custom-rom-yukleme-flashlama-yazi-video.html
android odin rom
yazarsanız benzer anlatımlar görürsünüz.
eyvallah bir düşüneyim bakalım. hatta şey yapabilirim, işte romu kurarım birkaç hafta denerim olmazsa yeni tele bakarım falan
-
cem-engine bunu yazdıPanxeR bunu yazdıcem-engine bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
orada verdiğim son güncel romu kurar , stabiller için ayrı sayfası var ve tek tek farklı rom kurmak için uğraşman gerek
fakat romu kurması kolay fakat eski haline getirmek için ( orjinal rom için ) biraz uğraş ister haberiniz olsun demedi demeyin.
onun yöntemini anlatan bir yere yönlendirebilir misin, link falan?
zor yöntem
http://forum.shiftdelete.net/samsung/271918-android-custom-rom-yukleme-flashlama-yazi-video.html
android odin rom
yazarsanız benzer anlatımlar görürsünüz.
eyvallah bir düşüneyim bakalım. hatta şey yapabilirim, işte romu kurarım birkaç hafta denerim olmazsa yeni tele bakarım falan
tabiki hocam , eğer cihazın kamerası veya sesinde sorun yoksa yazılımsal olarak herşeyi yapıp cihazını yeniden canlandırabilirsin :)
-
PanxeR bunu yazdıcem-engine bunu yazdıPanxeR bunu yazdıcem-engine bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
orada verdiğim son güncel romu kurar , stabiller için ayrı sayfası var ve tek tek farklı rom kurmak için uğraşman gerek
fakat romu kurması kolay fakat eski haline getirmek için ( orjinal rom için ) biraz uğraş ister haberiniz olsun demedi demeyin.
onun yöntemini anlatan bir yere yönlendirebilir misin, link falan?
zor yöntem
http://forum.shiftdelete.net/samsung/271918-android-custom-rom-yukleme-flashlama-yazi-video.html
android odin rom
yazarsanız benzer anlatımlar görürsünüz.
eyvallah bir düşüneyim bakalım. hatta şey yapabilirim, işte romu kurarım birkaç hafta denerim olmazsa yeni tele bakarım falan
tabiki hocam , eğer cihazın kamerası veya sesinde sorun yoksa yazılımsal olarak herşeyi yapıp cihazını yeniden canlandırabilirsin :)
o dediklern sağlam da batarya şüpheli :D
