folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Yeni Tema Hakkında Öneri Ve Eleştiriler (1/2)



Yeni Tema Hakkında Öneri Ve Eleştiriler (1/2)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    www.birboluiki.net için tema değişikliği yaptık sitede.Acaba bu temayla ilgili yorumlarınızı eleştirilerinizi belirtebilir misiniz? Tema tavsiyeleri de çok iyi olurdu hani.Tema Karakutu'nun kendi yaptığı tema daha önce de bu temayla ilgili internet explorer'da yazıların çok büyük görünmesi sorunuyla ilgili bir konu açmıştım.Sizce temada ne gibi değişiklikler yapılsa güzel olur ?

     

    Not: İnternet Explorer sorununu çözemedik,verilen tavsiyeleri uygulayamadık teknik nedenlerden dolayı (:

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Ben yazmıştım sanırım :) siteye


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    1280x1024 'de

    alt tarafta scrool çıkıyo hiç sevmediğim olay şahsen

     

    başlıkların yazdığı  bant şeklinde arkaplan başlığa göre uzayabilir

    Yalnızlığın Rıhtımında Bir Kadın   başlığı uzun olduğu için eksik kalmış

     

    1024 'de arkaplan resmi tam oturuyo ama

    1280 'de

    http://i.imgur.com/uUj0d.jpg

     


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    1280x1024 'de

    alt tarafta scrool çıkıyo hiç sevmediğim olay şahsen

     

    başlıkların yazdığı  bant şeklinde arkaplan başlığa göre uzayabilir

    Yalnızlığın Rıhtımında Bir Kadın   başlığı uzun olduğu için eksik kalmış

     

    1024 'de arkaplan resmi tam oturuyo ama

    1280 'de

    http://i.imgur.com/uUj0d.jpg

     


    -----------------------------

     

    @fivestar: Önerin dikkate alındı  yazı puntosu yükseltildi ve okunaklı olması için beyaz   yapıldı. 

    @kerim : Hocam   onu  biliyoruz, yani sorunu biliyoruz ama düzeltmeye yetecek CSS  bilgisine  sahip değiliz  bu yüzden 1024 de  bakın :D ( şimdilik ) 

     


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam css i inceliyordum şunu gördüm

    @font-face {
    font-family:'HEARTBRE';
    src: url('http://localhost/wp-content/themes/BC/karakter/bar.ttf') format('truetype');
    }

    localhost olarak kalmıs.

    sanırım o yuzden
    h1 {
    font-family:'HEARTBRE';
    font-size:50px;
    color: #000;
    }


    h1 tagında özel font tanımlamanız çalışmıyor :)

    edit: 2 tane var localhostlu değer.




    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam css i inceliyordum şunu gördüm

    @font-face {
    font-family:'HEARTBRE';
    src: url('http://localhost/wp-content/themes/BC/karakter/bar.ttf') format('truetype');
    }

    localhost olarak kalmıs.

    sanırım o yuzden
    h1 {
    font-family:'HEARTBRE';
    font-size:50px;
    color: #000;
    }


    h1 tagında özel font tanımlamanız çalışmıyor :)

    edit: 2 tane var localhostlu değer.

    -----------------------------

     

    Onu  unutmuşuz diğerleri ile uğraşacağız diye  eyvallah...


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
     temanın yuksek cozunurlukte kayma sorunuda muhtemelen 

    facebook fan page den dolayı.

    <div class="textwidget">
    <script src="http://static.ak.facebook.com/js/api_lib/v0.4/FeatureLoader.js.php/tr_TR" type="text/javascript" hight="400">
    </script><script type="text/javascript">FB.init("859c3eadde39858ac6bdc4510e097aa4");</script>
    <fb:fan profile_id="114951080988" stream="" connections="10" width="225" hight="400">
    </fb:fan><div style="font-size:5px; padding-left:10px">
    <a href="http://www.facebook.com/pages/12-Bazen-birileri-bir-yerlerde-yarm-kalr/114951080988">½</a> </div>

    gerekli genislik tanımlamalarıyla buda giderilebilir diye dusunuyorum.

    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Geri plandaki resmi nasıl hallederiz  ekran çözünürlüğüne göre ? 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    anket: sigara içerken poz vermek karizmatik midir?


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geri plandaki resmi nasıl hallederiz  ekran çözünürlüğüne göre ? 


    -----------------------------

    hocam o sağa dogru kayma resımden değil facebook fan page den dolayı. genişliği fazla oldugu için temayı sağa kaydırıyor.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    degree bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    anket: sigara içerken poz vermek karizmatik midir?


    -----------------------------

     

     

    @degre: Karıştırma şimdi onu ((: hocam

    @abdul: Hocam yok kaymayı demiyorum ben , tamam sorun ondan kaynaklı ben geri plandaki o sigara içen varya  onu ekran çözünürlüğüne göre  nasıl ayarlarız ?

    1024 de sorunsuz  ama daha yüksek bir çözünürlükte  küçük kalıyor.


    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 2125 Toplam Mesaj: 13