Yeni Tema Hakkında Öneri Ve Eleştiriler (1/2)
-
www.birboluiki.net için tema değişikliği yaptık sitede.Acaba bu temayla ilgili yorumlarınızı eleştirilerinizi belirtebilir misiniz? Tema tavsiyeleri de çok iyi olurdu hani.Tema Karakutu'nun kendi yaptığı tema daha önce de bu temayla ilgili internet explorer'da yazıların çok büyük görünmesi sorunuyla ilgili bir konu açmıştım.Sizce temada ne gibi değişiklikler yapılsa güzel olur ?
Not: İnternet Explorer sorununu çözemedik,verilen tavsiyeleri uygulayamadık teknik nedenlerden dolayı (:
-
Ben yazmıştım sanırım :) siteye
-
1280x1024 'de
alt tarafta scrool çıkıyo hiç sevmediğim olay şahsen
başlıkların yazdığı bant şeklinde arkaplan başlığa göre uzayabilir
Yalnızlığın Rıhtımında Bir Kadın başlığı uzun olduğu için eksik kalmış
1024 'de arkaplan resmi tam oturuyo ama
1280 'de

-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
1280x1024 'de
alt tarafta scrool çıkıyo hiç sevmediğim olay şahsen
başlıkların yazdığı bant şeklinde arkaplan başlığa göre uzayabilir
Yalnızlığın Rıhtımında Bir Kadın başlığı uzun olduğu için eksik kalmış
1024 'de arkaplan resmi tam oturuyo ama
1280 'de

-----------------------------@fivestar: Önerin dikkate alındı yazı puntosu yükseltildi ve okunaklı olması için beyaz yapıldı.
@kerim : Hocam onu biliyoruz, yani sorunu biliyoruz ama düzeltmeye yetecek CSS bilgisine sahip değiliz bu yüzden 1024 de bakın :D ( şimdilik )
-
hocam css i inceliyordum şunu gördüm
@font-face {
font-family:'HEARTBRE';
src: url('http://localhost/wp-content/themes/BC/karakter/bar.ttf') format('truetype');
}
localhost olarak kalmıs.
sanırım o yuzden
h1 {
font-family:'HEARTBRE';
font-size:50px;
color: #000;
}
h1 tagında özel font tanımlamanız çalışmıyor :)
edit: 2 tane var localhostlu değer. -
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
hocam css i inceliyordum şunu gördüm
@font-face {
font-family:'HEARTBRE';
src: url('http://localhost/wp-content/themes/BC/karakter/bar.ttf') format('truetype');
}
localhost olarak kalmıs.
sanırım o yuzden
h1 {
font-family:'HEARTBRE';
font-size:50px;
color: #000;
}
h1 tagında özel font tanımlamanız çalışmıyor :)
edit: 2 tane var localhostlu değer.
-----------------------------Onu unutmuşuz diğerleri ile uğraşacağız diye eyvallah...
-
temanın yuksek cozunurlukte kayma sorunuda muhtemelen
facebook fan page den dolayı.
<div class="textwidget">
<script src="http://static.ak.facebook.com/js/api_lib/v0.4/FeatureLoader.js.php/tr_TR" type="text/javascript" hight="400">
</script><script type="text/javascript">FB.init("859c3eadde39858ac6bdc4510e097aa4");</script>
<fb:fan profile_id="114951080988" stream="" connections="10" width="225" hight="400">
</fb:fan><div style="font-size:5px; padding-left:10px">
<a href="http://www.facebook.com/pages/12-Bazen-birileri-bir-yerlerde-yarm-kalr/114951080988">½</a> </div>
gerekli genislik tanımlamalarıyla buda giderilebilir diye dusunuyorum. -
Geri plandaki resmi nasıl hallederiz ekran çözünürlüğüne göre ?
-
anket: sigara içerken poz vermek karizmatik midir?
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Geri plandaki resmi nasıl hallederiz ekran çözünürlüğüne göre ?
-----------------------------hocam o sağa dogru kayma resımden değil facebook fan page den dolayı. genişliği fazla oldugu için temayı sağa kaydırıyor.
-
degree bunu yazdı:
-----------------------------
anket: sigara içerken poz vermek karizmatik midir?
-----------------------------@degre: Karıştırma şimdi onu ((: hocam
@abdul: Hocam yok kaymayı demiyorum ben , tamam sorun ondan kaynaklı ben geri plandaki o sigara içen varya onu ekran çözünürlüğüne göre nasıl ayarlarız ?
1024 de sorunsuz ama daha yüksek bir çözünürlükte küçük kalıyor.
