Yeni Yılın İlk Konusus Bu
-
hayda yeni yıl mubarek ola
-
siktir amk benimkide olmadı
-
aynen
-
Konu 31 Aralik 2010 (Cuma) 23:59 tarihinde açıldı.
-
hyrlı senelere arkadaslar Amd-x Rido59 :)
-
şaka mısınız yaa :D
-
Amacın nedir senin kardeşim :D aynen mübarek ola büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim...
Nice bayramlara :D
-
Girdik mi ? :D
-
Konular toplu halde silinecek bence :D
-
Hahaha 1 dk ile kaçırdın :p
Yemedi :D HAhahahahahahha
-
benım son 5 6 yılım lanet oldugu ıcın sövmeme gerek yok :D
Toplam Hit: 1615 Toplam Mesaj: 14
