Yeni Yılınız Kutlu Olsun.
-
ingiltere şimdi kutluyor.
ulan biraz daha erken geleydim neyse otelden selamlar
stansted yarın london -
Yeni yıl reklamlarında dizilerde filmlerde hatta çizgi filmlerde bile neden ağaç odaklı reklam ve gösterimler var hep merak etmişimdir.
Mesela Neden bir maymun kulağı süsleme değil? veya başka bir nesne? Veya nesne olmak zorunda mı?
-
aslında 2015 e girmiyoruz. 2015 bize giriyor haberiniz olsun.
2015 te yine iş güç koşuşturma sıkıntı bunalım bize girecek.
hiç sevmediğim milyondolarlık insanlarda kombinin ısıtmamasından şikayetçi olup lavazza kahve yudumlayacak.
yaylana yaylana audi arabalarına binip şirketlerine gidecekler. o sıkcı sandalyelerinde oturup ekmek kazanıyorum diyecekler.
restorantta yemek yerken sağda solda kusur olsada garsonu azarlasam düşüncesi içinde olacaklar.
ve biz o sırada ay sonu gelecekmi diye düşünürken bimden aldığımız ucuz kek ve meyve suyu ile istasyonda kahvaltı yapmaya çalışıyor olacağız.
-
yeni yılınız kutlu olsun
-
zalimadam bunu yazdı
aslında 2015 e girmiyoruz. 2015 bize giriyor haberiniz olsun.
2015 te yine iş güç koşuşturma sıkıntı bunalım bize girecek.
hiç sevmediğim milyondolarlık insanlarda kombinin ısıtmamasından şikayetçi olup lavazza kahve yudumlayacak.
yaylana yaylana audi arabalarına binip şirketlerine gidecekler. o sıkcı sandalyelerinde oturup ekmek kazanıyorum diyecekler.
restorantta yemek yerken sağda solda kusur olsada garsonu azarlasam düşüncesi içinde olacaklar.
ve biz o sırada ay sonu gelecekmi diye düşünürken bimden aldığımız ucuz kek ve meyve suyu ile istasyonda kahvaltı yapmaya çalışıyor olacağız.
o zenginlerin mutlu olduğunu düşünüyorsun ama yanılıyorsun.
hepsi için diyemeyiz tabi. ama mutsuz hayatlarındaki tek artı paraları onunla içlerindeki sıkıntıyı gidermek için kullanıyorlar.
titanik filmini hatırla. orada bu konu çok iyi işlendiğini düşünüyorum.
bu insanlar dışarıya zoraki bir imaj çizmek için ne kadar işkence çekiyor nekadar kendilerinden uzaklaşıyorlar bir bilsen. inan acıyorum bazılarına
alırsın ()hala satılıyormu bilmiyorum ) ekmek arası balık boğazın en güzel yerine otur ye.
illa tabakta getirilincemi lüks oluyor. çok takıntılıysan tabak götür :))
hiç gerek yok çoğu imaj. yanında hoş sohbet biri olsun. biraz da eğlenmeyi bil yeter gıcık adamla çeklimez
