folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Yılınız Kutlu Olsun.



Yeni Yılınız Kutlu Olsun.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ingiltere şimdi kutluyor.
    ulan biraz daha erken geleydim neyse otelden selamlar
    stansted yarın london


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Yeni yıl reklamlarında dizilerde filmlerde hatta çizgi filmlerde bile neden ağaç odaklı reklam ve gösterimler var hep merak etmişimdir.

    Mesela Neden bir maymun kulağı süsleme değil? veya başka bir nesne? Veya nesne olmak zorunda mı?

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    aslında 2015 e girmiyoruz. 2015 bize giriyor haberiniz olsun.

    2015 te yine iş güç koşuşturma sıkıntı bunalım bize girecek.

    hiç sevmediğim  milyondolarlık insanlarda kombinin ısıtmamasından şikayetçi olup lavazza kahve yudumlayacak.

    yaylana yaylana audi arabalarına binip şirketlerine gidecekler. o sıkcı sandalyelerinde oturup ekmek kazanıyorum diyecekler.

    restorantta yemek yerken sağda solda kusur olsada garsonu azarlasam düşüncesi içinde olacaklar.

    ve biz o sırada ay sonu gelecekmi diye düşünürken bimden aldığımız ucuz kek ve meyve suyu ile istasyonda kahvaltı yapmaya çalışıyor olacağız.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    yeni yılınız kutlu olsun


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    zalimadam bunu yazdı

    aslında 2015 e girmiyoruz. 2015 bize giriyor haberiniz olsun.

    2015 te yine iş güç koşuşturma sıkıntı bunalım bize girecek.

    hiç sevmediğim  milyondolarlık insanlarda kombinin ısıtmamasından şikayetçi olup lavazza kahve yudumlayacak.

    yaylana yaylana audi arabalarına binip şirketlerine gidecekler. o sıkcı sandalyelerinde oturup ekmek kazanıyorum diyecekler.

    restorantta yemek yerken sağda solda kusur olsada garsonu azarlasam düşüncesi içinde olacaklar.

    ve biz o sırada ay sonu gelecekmi diye düşünürken bimden aldığımız ucuz kek ve meyve suyu ile istasyonda kahvaltı yapmaya çalışıyor olacağız.

    o zenginlerin mutlu olduğunu düşünüyorsun ama yanılıyorsun.

    hepsi için diyemeyiz tabi. ama mutsuz hayatlarındaki tek artı paraları onunla içlerindeki sıkıntıyı gidermek için  kullanıyorlar.

    titanik filmini hatırla. orada bu konu çok iyi işlendiğini düşünüyorum.

    bu insanlar dışarıya zoraki bir imaj çizmek için ne kadar işkence çekiyor nekadar kendilerinden uzaklaşıyorlar bir bilsen. inan acıyorum bazılarına

    alırsın ()hala satılıyormu bilmiyorum )   ekmek arası balık boğazın en güzel yerine otur ye.

    illa tabakta getirilincemi lüks oluyor. çok takıntılıysan tabak götür :))

    hiç gerek yok çoğu imaj. yanında hoş sohbet biri olsun. biraz da eğlenmeyi bil yeter gıcık adamla çeklimez

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 4252 Toplam Mesaj: 36