Yeniçeri Lamborghini
-
Rengi mat siyah off fena mk nasıl bişey olmuş ya
-
bir gün bnmde böyle bir arabam olacak
-
Hacım o yeni çeri olduğuna eminmisin? yeni çehresi olmasın? :) yani yeni yüzüyle... pek alaka kuramadımda...
-
mescarine bunu yazdı:
-----------------------------
Hacım o yeni çeri olduğuna eminmisin? yeni çehresi olmasın? :) yani yeni yüzüyle... pek alaka kuramadımda...
-----------------------------http://www.google.com.tr/#hl=tr&biw=1024&bih=579&q=yeni%C3%A7eri+Lamborghini+&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=a5463e199e041e27
-
AydanBatanGunes'e söyleyelim getirsin bize bi tane sırayla fotoğraf çekilelim.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
AydanBatanGunes'e söyleyelim getirsin bize bi tane sırayla fotoğraf çekilelim.
-----------------------------doğru dedin ama ehliyeti yoktu onun daha alsın ben getiririm :d
-
VisualBoy bunu yazdı:
-----------------------------bi arkadaşımın başka bi araç için söylemiş olduğu şeyi bu araç için söyleyebilirim "amq abdest bozar bu araba, baktıkça orgazm olurum."
-----------------------------
-
pixel bunu yazdı:
-----------------------------
arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
-----------------------------:S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------pixel bunu yazdı:
-----------------------------
arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
-----------------------------:S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?
-----------------------------
hocam ledler gündüz farı olarak kullanılıyor veya stop olarak ben normal far olarak led görmedim görmekde istmemem açıkçası. şerit şelkinde satılıyor bide varya gördüğüm arabayı kundaklayasım geliyor. edüt: hocam sen xenonla karıştırmış olma -
pixel bunu yazdı:
-----------------------------
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------pixel bunu yazdı:
-----------------------------
arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
-----------------------------:S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?
-----------------------------
hocam ledler gündüz farı olarak kullanılıyor veya stop olarak ben normal far olarak led görmedim görmekde istmemem açıkçası. şerit şelkinde satılıyor bide varya gördüğüm arabayı kundaklayasım geliyor. edüt: hocam sen xenonla karıştırmış olma
-----------------------------
yok hocam yanilmiyorsam xenon lar 90 larda led ise 2007 de kullanilmiya baslandi ozellikle gece yolculuklarinda gozu yormamasi icin dusunulen ledler stop isiklarindan sonra uretilen yuksek k li power led lerle birlikte on farlardada kullanilmaya baslandi..audi nin r8 modeli bu klasmanda odul aldi.
