folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeniçeri Lamborghini



Yeniçeri Lamborghini

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    Rengi mat siyah off fena mk nasıl bişey olmuş ya


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    bir gün bnmde böyle bir arabam olacak


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Hacım o yeni çeri olduğuna eminmisin? yeni çehresi olmasın? :) yani yeni yüzüyle... pek alaka kuramadımda...


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacım o yeni çeri olduğuna eminmisin? yeni çehresi olmasın? :) yani yeni yüzüyle... pek alaka kuramadımda...


    -----------------------------

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&biw=1024&bih=579&q=yeni%C3%A7eri+Lamborghini+&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=a5463e199e041e27

     


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    AydanBatanGunes'e söyleyelim getirsin bize bi tane sırayla fotoğraf çekilelim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    AydanBatanGunes'e söyleyelim getirsin bize bi tane sırayla fotoğraf çekilelim.


    -----------------------------

    doğru dedin ama ehliyeti yoktu onun daha alsın ben getiririm :d


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi arkadaşımın başka bi araç için söylemiş olduğu şeyi bu araç için söyleyebilirim "amq abdest bozar bu araba, baktıkça orgazm olurum."


    -----------------------------

    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    pixel bunu yazdı:
    -----------------------------
    arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
    -----------------------------

    :S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek
    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pixel bunu yazdı:
    -----------------------------
    arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
    -----------------------------

    :S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?


    -----------------------------
    hocam ledler gündüz farı olarak kullanılıyor veya stop olarak ben normal far olarak led görmedim görmekde istmemem açıkçası. şerit şelkinde satılıyor bide varya gördüğüm arabayı kundaklayasım geliyor. edüt: hocam sen xenonla karıştırmış olma

    revolution-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    pixel bunu yazdı:
    -----------------------------
    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pixel bunu yazdı:
    -----------------------------
    arabanın dışında led kadar uyuz olduğum başka bişe yok ya audilere bile sonradan takılmış görüntüsü veriyor ya satışını kısıtlasınlar ya da artık markalar kullanmasın şunu apaçi sembolü oldu resmen
    -----------------------------

    :S vallahi hayretler içinde kaldım hocam..Led kullanımının normal fara göre avantajlarını bilerek yaptın bu yorumu dimi ?


    -----------------------------
    hocam ledler gündüz farı olarak kullanılıyor veya stop olarak ben normal far olarak led görmedim görmekde istmemem açıkçası. şerit şelkinde satılıyor bide varya gördüğüm arabayı kundaklayasım geliyor. edüt: hocam sen xenonla karıştırmış olma

    -----------------------------
    yok hocam yanilmiyorsam xenon lar 90 larda led ise 2007 de kullanilmiya baslandi ozellikle gece yolculuklarinda gozu yormamasi icin dusunulen ledler stop isiklarindan sonra uretilen yuksek k li power led lerle birlikte on farlardada kullanilmaya baslandi..audi nin r8 modeli bu klasmanda odul aldi.
Toplam Hit: 5348 Toplam Mesaj: 25