Yeniden Merhaba
-
Metanet bunu yazdı
Sahsen tanimasamda nick cok tanidik geliyor, hosgeldin hocam :)
Eyvallah, teşekkür ederim, hoşbulduk. :)
-
Hoşgeldin hocam; keyifler iyidir umarım. Yine bir, donanım topluyorum, konusu açmak isterdim fakat, bugünkü fiyatlarla pek mümkün değil. :))
-
hoşgeldin hacı beylikdüzü tarafına geçersen hasbihal edelim
-
NaZi_ bunu yazdı
Hoşgeldin hocam; keyifler iyidir umarım. Yine bir, donanım topluyorum, konusu açmak isterdim fakat, bugünkü fiyatlarla pek mümkün değil. :))
Hoşbulduk, Türkiye'de maalesef artık mümkün değil, (şak diye 50 bin verecek olan alır,o ayrı konu)
Kısmet olursa toplarız. 😊
-
NighT_JudGe bunu yazdı
hoşgeldin hacı beylikdüzü tarafına geçersen hasbihal edelim
Hoşbulduk, Telefon no ve konum PM atarsan, en kısa sürede uğrarım.😊
Jubei tarafından 29/Ağu/18 15:55 tarihinde düzenlenmiştir -
Nerelere kayboldun ki..
-
ltcelik bunu yazdı
Nerelere kayboldun ki..
Kimselere söylemedim ama trafik kazası geçirmiştim sonrasın hayat mücadelesi falan derken araya baya zaman girdi.
-
Hoşgeldin Hocam Tekrardan... Geçmiş Olsun, Umarız geriye hiçbir sıkıntı kalmamıştır.
Donanım konularından hatırlıyorum en çok, +İyi Counter strike oynuyor muydun sen ya :)
Bir ara eğlencesine Tbt içi öyle bir şey yapmıştık galiba, @Jubei tek başına indiriyordu diğer arkadaşları, zevki kalmıyordu amatör katılımcı için :P
-
AnaMuhalefet bunu yazdı
Hoşgeldin Hocam Tekrardan... Geçmiş Olsun, Umarız geriye hiçbir sıkıntı kalmamıştır.
Donanım konularından hatırlıyorum en çok, +İyi Counter strike oynuyor muydun sen ya :)
Bir ara eğlencesine Tbt içi öyle bir şey yapmıştık galiba, @Jubei tek başına indiriyordu diğer arkadaşları, zevki kalmıyordu amatör katılımcı için :P
Hoşbulduk, teşekkür ederim.
Yapıyormuyduk öyle şeyler ya, hafıza gitti vala. :) -
Jubei bunu yazdıltcelik bunu yazdı
Nerelere kayboldun ki..
Kimselere söylemedim ama trafik kazası geçirmiştim sonrasın hayat mücadelesi falan derken araya baya zaman girdi.
Geçenlerde baktım epeydir girmemiş bu çocuk diye meraklanmıştım aslında.. Senden aldığım soğutucu da duruyor kutusunda.. 😁
Çok geçmiş olsun.. Üzüldüm.. umarım her şey eskisinden iyi olur..
