Yenilenmiş Yeni Bi Özellik
-
dün subdomainli yapmıştım sewmedim yeniledim
http://www.tahribat.com/murid/nickname tarzında girebiliosunuz
http://www.tahribat.com/murid/renegadealien böle daha güzel oldu :)
-
evet bu şekilde daha güzel eline sağlık
-
blog gibi profil isterük
-
ellerine saglık güzel olmuş
-
klavyene zeval gelmesin, bi imzalı atlet alabilirmiyim :D
-
Şu anda login olan üye sayısını gösteren ana sayfada yer alan bir rakam olursa güzel olur sanırım.hatta liste olarakta verebilirse kimler login diye filan .yapabilirmisiniz böyle bişey ne düşünürsünüz?
-
güzel olmuş hoca. bide şöle bişi olabilir
http://tahribat.com/murid/ burayada en cok yorum alan en cok ziyaret edilen profiller felan koyulabilir.
-
hojam böle daha iyi olmuş bence :)
"Aferim otur 10"
-
hoca bu çok iyi oldu.. birinin profiline bakabilmek için members.asp den arıyoduk iki saat, eline sağlık..
-
Ellerine sağlık hoca
Peki mürideler ne yapacak, cinsiyet değiştirmek biraz pahalı olur :)
-
hmm.. güzelmiş rene :D benim nicki yazınca karıştırıor ama :D:D sonuçta girior..
Toplam Hit: 2909 Toplam Mesaj: 20
