Yerdeki Resimlere Bak Yaf
-
Abi bunlar ne ya mükemmel ötesi..
-
mukemmel yapmışlar ... hep yapmış olmuş diyorus biz ne zaman bir seyler yapıcaz ... emege saygı :D
-
adamlar yapıyor bee :D :F
-
orijinal şey bunlar ya çok hoş
-
bizim liglerdede kullanılıor kalenin yanlarında nie bu kadar sasırdınız anlamıom :S
-
Anam ne la bunlar züper olmuşlar... Hele o kaldırım taşını söktüğü resim çok fena.
-
Çok Gerçekçi Ya :D:D
-
çook ilginç...
-
şimdi üzerindenmii yürüyorlarrr ..: D
-
bazı adamlarda bu resimleri yolda gördükleri zaman kenarlarından geçiyolar gerçek sanıyolar :D
Toplam Hit: 3207 Toplam Mesaj: 22
