Yerel Ag Baglantısı Sınırlı Veya Yok
-
selam arkadaslar su son 1 haftadır bende hat sorunu oluyordu..ama artık iş cıgırından cıktı makinayı actıgımda internet gelmiyordu yada ag baglantısı sınırlı veya yok simgesi cıkıyordu..ethernetin slot yerini degiştrdim yerel abglantısı 2 yazıyor şimdide baglantyı geldi ama cok düşük nedeni nedeir analamdım önerisi olan varsa şimdiden tesekkürler bu arada işlemcim 2.20 celeron bunun internet hızı ile alakası olurmu ..? gerci öncedende bu makina idi ama teyzemin oglu 512 kullanıyor benim yarım benden bin kat daha süratli s...bu işi ha:(
-
başka modem deene başka bir ethernet dene sorun tt kaynaklıda olabilir
-
vallaha sorun ne bilmiyorumama makina kafayı yedi:(
-
abi bende bu sorunla karsılastım bir cok yerel ip denedim örn bi ip verdiğimde normal ag baglantısına dönuyor fakat bu seferde modem içerisine sokmuyordu....bence ip felan dene bakalım ne olcak...
-
dediklerimi dene ilk önce bir arkadaşından filan modem al dene olmadı etherneti dene oda olmazsa makinada olabilir türk telekomdan de olabilir yada en iiyisi kasayı birine götür sorun olmayan onda tak dene en aazından ethernetde filan sorun yoksa çıkar ortaya
-
kabloyu baştan çak yada modemde sorun.,
-
benimde öyleydi. Modeme gelen giden tüm kabloları çektim taktım düzeldi..
-
Evde Paralel tel. felan varsa ondanda olabilir
-
modem sorunlu.kolay gelsın..
-
hakan kardeş teshisi hemen nasıl koydun şimdi idare ediyorum ama eskisi gibi iyi degil:(
-
arkadaşlar ip numaranıza bakıpta sabit bir ip numarası verirseniz pc ye düzelir
sınırlı bağlantıyı bu yüzden yapıyor artık modemin dandikliğindenmi pc nin dandikliğindenmi bilemem ama
makineye ip verin ve dns yi girin en sağlamı o otomatik almasın ip numarasını pc düzelir.
Toplam Hit: 2340 Toplam Mesaj: 16
