Yerli Antivirüs [Chomar]
-
mkyb bunu yazdı
İşe yaramaz. Virüsler tarafından çok çabuk kandırılır. Virüs bulaştığı anda da suçu Word'e Excel'e atar.
Asfafafaffafaga :D bir an ne diyor dedim sonradan gördüm büyük resmi
-
pardusta da vardı bi çomar :)
ÇOMAR, açılımı COnfiguration MAnageR olan, 2011.2 sürümüne kadar Pardus işletim sistemi ve bu projenin gönüllüler tarafından devamı olan Pisi Linux için programlar arası uyum sorunlarını azaltmak, kullanıcının ayar yapma gerekliliğini en aza indirmek amacıyla geliştirilen bir yazılımdır. https://tr.wikipedia.org/wiki/COMAR_(bilgisayar)
http://www.haberhergun.com/images/upload/çomar.gif

cann tarafından 14/Şub/17 04:10 tarihinde düzenlenmiştir -
Yazılımcı değilim ama eleştirenler ne iş yapıyor? Bok atmada, gömmede dünya birincisiyiz amk.
Adam gibi eleştirmeyi öğrenemedik gitti. Hep demoralize, hep heves kırma. İnsanlar kötü eleştiri alıcam diye birşey yapmıyor rezil olacam diye korkuyor.
-
esinti bunu yazdıSkynetX bunu yazdı
Ben hiç antivirüs kullanmadığımdan beni etkilemeyen olay.
hocam sen hep 50 lira mazot alıp zamlardan etkilenmeyenlerden misin :)
:)))
Hocam windows defender yetiyor. Eskisi gibi bir suru program da yuklemiyorum. 6-7 tane program var hep kullandığım. Oyun icin Steam.
Korsan bir sey kullanmiyorum. Reklam engelleyiciler falan da var.
Durum böyleyken antivirus kullanip bilgisayarı yormak gereksiz. ☺
