Yeşil 100Mw Lazer Hakkında.
-
Arkadaslar ggdan 100mw yesil lazer aldim. Bunun ışın oluşturması gerekiyo gittigi yolu yesil bi cizgi halinde gostermesi gerekiyo yani. Ama benimkinde boyle bisey yok, bildigin lazer, sadece nokta gozukuyor. Bunlardan anlayan var mı pildenmidir acaba ? Yoksa geri mi vereyim..
-
hacı karanlıkta denedinmi?
edit: ayrıca onun özelliği uzağa gitmesi ve yakıcı olması, ışında oluşturur tabi gerekirse yollama geri uğraştırma adamı boşboşuna mal sattım diye seviniyodr şimdi empati yap biraz :p
-
halının tozunu kaldır sonra lazerin tuşuna bas o zaman yolu gösterir ama öbür türlü bilmiyorum dene ama havada toz tanecikleri yada pudra gibi bir katman olursa yolu gösterir
-
Ya hayır bu bildiginiz lazerlerden degil oyle gozle zor secilen bi isin yaratmiyor. Baya bi belirgin ışın yaratıyor tozla falan alakası yok. 100mw green laser yazın videolarına bakın bi
-
hocam bi eline fln tut. elin yanarsa bilki sağlam çalışıyor :D
-
deodarant sıkıp yada sigara dumanının içinden geçir, bide videosunu cek, benim kıytırık 5mw kırmızıda bu şekilde çıkıyor, 50mw yeşil ve 200mw kırmızıda var onlar karanlıkda çok çok rahat belli oluyor
-
gece olsun tamamen.
çık dışarı herhangi bir yere tut, gözükmüyorsa geri yolla.
100 diye 5mw vermiş demektir sana.
-
Etiketi falan yok mu üzerinde cihazın bakmadın mı kaç mw?
-
bende 150 mw var. çindeyken almıştm.Gündüz bizle izlediği yeşil yolu görebiliyorsun.
Hel gece hiç bahsetmiyorum bile.ip gibi kmlerce gidiyor
-
Bunları nereden temin ediyoruz?
-

Benim 200 mw lık
