Yeterlilik Neye Göre?
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------comezlikten cikmak icin gerekenler aciklanmaz
eger yetersiz gorulmu$sen yetersizsindir. yapabilecegin bi$e yok.
takilmaya devam et, elbet bir gun comezlikten kurtulursun
-----------------------------
hmm tamam teşekkürler. umarım kısa sürede kalkar çömezliğim... -
HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------
çömez oldugun için belki de
-----------------------------
çömezlik zamanla mı geçiyor mesaj sayısıyla mı falan?
-----------------------------
Zamanla geçer ama millete yukardaki gibi çemkirirsen biraz zor :)
-----------------------------
kim kime çemkirmiş ona dikkat et bence biraz. ben yardım için konu açm ışım adam taşak geçiyor...
-----------------------------çömez ama gururlu :)
hoca burası tbt. olur böyle vakalar. alışırsın zamanla farkını farkettiğin zaman bu cevaplar sana normal gelir ;)
-
HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
-----------------------------
MeTaLLiCaLi bunu yazdı:
-----------------------------
HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
-----------------------------MeTaLLiCaLi bunu yazdı:
-----------------------------
Azimle işeyip duvarı delmeye göre.! ( Bu arada Nickin çok karizma belki odur :P )
-----------------------------
senin görevin sitede soytarılık yapmak galiba...komik çocuk!!!
-----------------------------
Ulan gerizekalı insan çömez yazıyor işte farkında degilmisin körmüsün..Yazmayan açıyorda,yazan açamıyorsa vardır birşey.Admine pm at ögretsin ne laf yapıyorsun.
-----------------------------
gerizekalı falanm deme acizliğini, ezikliğini gözüme sokma daha fazla... :Dsitede yeniysem yazmayanın açabildiğini nereden bilebilirim komik çocuk???
admine pm atacaksan her sorunda, bu "yeni başlayanlar" bölümü neden var?
bunların cevabını ver de kim gerizekalı gör...
komik çocuk :D
-----------------------------
şıttt nickinin üstünde ne yazıyo çömezforum içinde kimsenin birbirine gerizekalı demew hakkı yoktur
