Yeterlilik Neye Göre?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    comezlikten cikmak icin gerekenler aciklanmaz

    eger yetersiz gorulmu$sen yetersizsindir. yapabilecegin bi$e yok.

    takilmaya devam et, elbet bir gun comezlikten kurtulursun 


    -----------------------------
    hmm tamam teşekkürler. umarım kısa sürede kalkar çömezliğim...

    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    god bunu yazdı:
    -----------------------------
    çömez oldugun için belki de
    -----------------------------
    çömezlik zamanla mı geçiyor mesaj sayısıyla mı falan?
    -----------------------------
    Zamanla geçer ama millete yukardaki gibi çemkirirsen biraz zor :)
    -----------------------------
    kim kime çemkirmiş ona dikkat et bence biraz. ben yardım için konu açm ışım adam taşak geçiyor...
    -----------------------------

    çömez ama gururlu :)

    hoca burası tbt. olur böyle vakalar. alışırsın zamanla farkını farkettiğin zaman bu cevaplar sana normal gelir ;)

     


    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    MeTaLLiCaLi bunu yazdı:
    -----------------------------
    HAYVAN-YASAR bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeTaLLiCaLi bunu yazdı:
    -----------------------------
    Azimle işeyip duvarı delmeye göre.! ( Bu arada Nickin çok karizma belki odur :P )
    -----------------------------
    senin görevin sitede soytarılık yapmak galiba...

    komik çocuk!!!


    -----------------------------

    Ulan gerizekalı insan çömez yazıyor işte farkında degilmisin körmüsün..Yazmayan açıyorda,yazan açamıyorsa vardır birşey.Admine pm at ögretsin ne laf yapıyorsun.
    -----------------------------
    gerizekalı falanm deme acizliğini, ezikliğini gözüme sokma daha fazla... :D

    sitede yeniysem yazmayanın açabildiğini nereden bilebilirim komik çocuk???

    admine pm atacaksan her sorunda, bu "yeni başlayanlar" bölümü neden var?

    bunların cevabını ver de kim gerizekalı gör...

    komik çocuk :D


    -----------------------------
    şıttt nickinin üstünde ne yazıyo çömez

    forum içinde kimsenin birbirine gerizekalı demew hakkı yoktur


    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
Toplam Hit: 3144 Toplam Mesaj: 14