YGS Sonuçları Bu Hafta Açıklanacak.
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------hadi kazandınız diyelim, bunun bir de bitirmesi var :)))
-----------------------------
hadi bitirdik diyelim soora iş derdi var :D -
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
hadi kazandınız diyelim, bunun bir de bitirmesi var :)))
-----------------------------
hadi bitirdik diyelim soora iş derdi var :D
-----------------------------hadi işte çalıştık diyelim :D sonra ne var ? :D
işinden memnun olabilme var, emeklilik var, cart var curt var :D
-
Allah sonumuzu hayır etsin.
-
:/ Başlığı Görünce Bile Heycan Oldum İnşallah 400 üstü alırız...
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
hadi kazandınız diyelim, bunun bir de bitirmesi var :)))
-----------------------------
hadi bitirdik diyelim soora iş derdi var :D
-----------------------------Hadi işte bitti emekli olduk diyelim sonra öteki taraf var. Soracaklar yeğen, seni sınıyacaklar :D
-
-----------------------------
hadi kazandınız diyelim, bunun bir de bitirmesi var :)))
-----------------------------
hadi bitirdik diyelim soora iş derdi var :D
-----------------------------Hadi işte bitti emekli olduk diyelim sonra öteki taraf var. Soracaklar yeğen, seni sınıyacaklar :D
-----------------------------derdinize koyayım 2 dakka ciddi durun belli konularda
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
hadi kazandınız diyelim, bunun bir de bitirmesi var :)))
-----------------------------
hadi bitirdik diyelim soora iş derdi var :D
-----------------------------Hadi işte bitti emekli olduk diyelim sonra öteki taraf var. Soracaklar yeğen, seni sınıyacaklar :D
-----------------------------trial demo bir hayat için bu kadar çabalarken, full bir hayat için neden çaba göstermeyiz (bkz: full hayatın cracki imzamda)
konu kaymasın takılın :))
-
lan tam etkisinde çıkmıştık sınavın 1 hafta daha hezimet yaşıcam
-
Açıklansa da artık başlasak LYS'ye çalışmaya. İki haftadır salladık dersleri. Sonuçları görmeden çalışmak gelmiyor insanın içinden :)
-
rlx.
