YGS‘Nin Bu Sene Kolay Olması
-
Ben beklediğimin yarısını bile alamadım sınav çalışana kolay çalışmayana zordur. Yazdıklarınla alakasının olduğununu düşünmüyorum sınav sorularının zorluk derecesini...
-
by_Tet bunu yazdıGeçen sene aynı netlerle 65bin busene 53 bininci oluyorum? Hala kolay diyorsunuz ya.
katılıyorum kardeşime . kolaysa hani kaç tane birinci var yada kaç tane yüksek puan gördünüz 460 larla ilk 2 bindeler yani . ve sınav zordu
Toplam Hit: 2381 Toplam Mesaj: 23
