folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yılbaşından Sonra Ehliyetiniz İptal Olabilir



Yılbaşından Sonra Ehliyetiniz İptal Olabilir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Sürücü belgesi almaya hak kazanıp, belgesini ehliyete çevirmemiş olanların dosyaları 2015 itibariyle iptal olacak. Eğitimleri sil baştan almak istemiyorsanız yılbaşından önce dosyalarınızı ehliyete çevirmelisiniz.

    ALINTI


    Ben daha almadım. Sertifika şeklinde duruyor. Sizede hatırlatma olsun istedim. Almayan vardır belki.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Bir taşla iki kuş. Parasızlıktan erteleyenleri sıkıştıracaklar, kısa vadede az biraz nakit gelecek. Bekleyip yer kaplayan dosyaları da bir işlemle temizlemiş olacaklar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Kaynak? Ben 2012de sertifika aldım 2014 te ehliyete çevirdim, bunun bi tarihi vardı, şu tarihten önce şu tarihten sonra diye

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    Slothere bunu yazdı

    Bir taşla iki kuş. Parasızlıktan erteleyenleri sıkıştıracaklar, kısa vadede az biraz nakit gelecek. Bekleyip yer kaplayan dosyaları da bir işlemle temizlemiş olacaklar.

    her şeye bir kulp hazır zaten son  model telefona, cigaraya, karıya-kıza, ota-boka para var para yoksa kredi var ama ehliyete yok..  Kusura bakmayın o zaman kimse yiyemeyeceği y***ğın altına yatmasın..


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    elcondor bunu yazdı
    Slothere bunu yazdı

    Bir taşla iki kuş. Parasızlıktan erteleyenleri sıkıştıracaklar, kısa vadede az biraz nakit gelecek. Bekleyip yer kaplayan dosyaları da bir işlemle temizlemiş olacaklar.

    her şeye bir kulp hazır zaten son  model telefona, cigaraya, karıya-kıza, ota-boka para var para yoksa kredi var ama ehliyete yok..  Kusura bakmayın o zaman kimse yiyemeyeceği y***ğın altına yatmasın..

    Böyle bir hak verildiyse belgeyi isteyen istediği an alabilir, kimse bunu sorgulayamaz. Ha dersin ki sınavlardaki gibi sen bunu kazandığın halde işlemi yaptırmazsan 1 sene, 6 ay içerisinde bu iptal olur o zaman herkes buna uygun davranır. Son dakikada, 15 gün içerisinde alın almazsanız yakarız diye hiç bir yerde göremezsin. Önceden uyarı yapmanın da bir yasal süresi var. Sen bugün işinden istifa edecek dahi olsan önceden bildirmek zorundasın. Öyle şak diye ben gidiyorum diyemezsin. Her şeyin yasal bir prosedürü, bir çizelgesi var. Ona uygun davranılması lazım.

    Edit: Bu kadar sözü de boşuna yazmışız zaten böyle bir madde varmış sabıka ve sürücü sağlık raporu süresi dolduğundan ötürü zaten bir yıllık bir süre belirtilmiş.

    Austen tarafından 14/Ara/14 17:59 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    ben yurtdisindayim, boyle sacmalik mi olur


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    Kaynak? Ben 2012de sertifika aldım 2014 te ehliyete çevirdim, bunun bi tarihi vardı, şu tarihten önce şu tarihten sonra diye

    benımde a2 sertıfıkası var gecen sene cıkarttm henuz fırsat bulamadım normalde 2 sene suresı vardı bunun bız sertıfıkayı aldıgımızda bu olay bu sekılde ıdı sertıfıka 2014 te verıldı ocak yararladıgımız duruma gore 2016 ocaga kadar suremın olması gerekıyor. 

    bu soforler bırlıgımıdır nedır tuscan acıklama yapmıs onlarla alakalı bır durum oldugunu dusunuyorm .

    ama randevu alıp cıkartıracagım ehlıyetler degısınce alayım dıyordum 

    ek olarak 

    @elcondor

    herkes baba parasıyla almıyordur su anda b nın masrafı surucu kursu harıc 500 lıra fılan sanırım asgarı ucret kac para 700 lıra fılan sanırım maasın neredeyse tamamı kı genelde dusuk ucret alan ınsanın kenara koseye atma ımkanı olmuyor kı .

    ben bu surucu kursu dernegının ızledıgı politikadan dolayı bu sekılde davrandıklarını dusunuyorum acıkcası 

    hipokondriyak tarafından 14/Ara/14 19:19 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam bende çevirmedim ama bahsedilen yasanın çıkış tarihinden itibaren 2 yıldı o olay. Son tarih 29 mayıs 2015 di

    bakın eski haberler burada var : https://www.google.com.tr/search?q=belgesini+ehliyete+%C3%A7evirme+29+may%C4%B1s+2015&hl=tr&gws_rd=ssl

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Ben 2009 da B ehliyetimi kazanmıştım 2013 aralık ayında çıkardım 2014 de iptal olacak dediler iptal olmadı 2015 atmışlar o zaman.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek

    hürriyette ki haberi okudum ama acıklamayı yapan sürücü subelerinin baskanı pek inandırıcı gelmedi bide tehlikede felan gibi kesin olmayan ifade kullanmıs ama ginede yarın soracagım kursa eger öyle bir sacmalık olursa isyan bayragını cıkartalım 1 milyon kisi etkilenirse yeni gezi olayları dogar bence :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    DÜZELTME: 29 MAYIS 2015'E KADARMIŞ. HABERLERİN GALYANINA GELDİK.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 2061 Toplam Mesaj: 12