Yılın Fıkrasıymış
-
muhbir bunu yazdı:
-----------------------------
tüm ırak petrolünü vermeye hazırım yakıçaklarsa muahahha
-----------------------------Hojalar Ben 10 Kg barutta verririm valaaa heee birazda nos ...
-
arkadaşlar sağolun çok sağolun hepiniz yardım sever insnalarsınız. bu kadar yardım toplayacağınızı biliyordum :)
-
Koptum yaa.Süper fıkra yılın fıkrası olmayı hak ediyo bence...
-
ben mazot değil benzin verirdim cunku benzin mazottan daha yanıcı bir petrol :D espiri on numara :D eyw hacım ::D
-
valla sanırsam ben veremezdim ne zaman arabayla gezmeye cıksam benzın bıtıyo yolda kalıyorum onun ıcın belkı yakıt deılde anahtarı bırakır gıderdım içinde yakmaya yakıt yok ama belkı kendısı bı ıse yarar
muhahaha...
-
Çok da komik sayılmaz..
Klişe...
-
süperr sağolasın :D
Toplam Hit: 2603 Toplam Mesaj: 18
