Yılın Hıyarı...Vay Anası:)
-
harbi sağlam hıyarmış :) vay hıyar vay
-
yılın tek bi hıyarı vardır oda madalyalı doguhan :)
-
bende foto montajdan ibaret...
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
bende foto montajdan ibaret...
-----------------------------yanlış yazmışsın galipa
---
bir resmi notepadle actıınızda icinde bi yerde adıbe yazıyosa fotoşap eseri olabilir biri acıp baksın ben üşeniyom
-
2008 e kadar bekleyin, 2007 nin hıyarı Doğuhan tacını 2008 in hıyarına devredecek :D
-
ErK bunu yazdı:
-----------------------------
lan bunla bi cacık yapılır ki sormayın...tüm tbt lilere yeter...olm bu karpuz olmasın???
-----------------------------
yok kabak olum tabi hıyar onun yarısıyla cacık yapacaz diğer yarısını busha göndercez taksın die :) -
Doğuhan değil mi bu
-
ErK bunu yazdı:
-----------------------------
lan bunla bi cacık yapılır ki sormayın...tüm tbt lilere yeter...olm bu karpuz olmasın???
-----------------------------
Ülen öle karpuz mu olur? :D -
byhacktr bunu yazdı:
-----------------------------
ErK bunu yazdı:
-----------------------------
lan bunla bi cacık yapılır ki sormayın...tüm tbt lilere yeter...olm bu karpuz olmasın???
-----------------------------
Ülen öle karpuz mu olur? :D
-----------------------------
muhahahahahhahahaahhahahha koptum :D -
Kabak o kabak!
Toplam Hit: 3382 Toplam Mesaj: 25
