folder Tahribat.com Forumları
linefolder Python
linefolder Yok Artık...Pyhthon Dev Eğitim Seti. 6 Mb (Winrar Dan Çıkınca 514Mb)



Yok Artık...Pyhthon Dev Eğitim Seti. 6 Mb (Winrar Dan Çıkınca 514Mb)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    uharc rullz :F eline sağlık dostm

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    ben de baktım 1 mb ama rarın içinde bi pro var onunla açıyosun. ben 5 saat bekledim intel core duo 2.16 ile ama %0.01 bile olmadı.. onu indireceğime 600mb rip indirrim olur biter  :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    yavaş diyorsun yani


    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    yavaş diyorsun yani


    -----------------------------
    abi adam 4-5 gun demis. onun sikistirmasi ne kadar suruyo ben onu merak ediyorum...


    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    beyler 4-5 gün diyosunuz :D bende 33sn'de çıktı hepsi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler 4-5 gün diyosunuz :D bende 33sn'de çıktı hepsi


    -----------------------------

    gta adan bahsediyolar eğitim setinden değil :D


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Videonun dosyasının o kadar boyutunun küçük olması çok fazla ekran görüntüsü olmaması yani aynı görüntülerin ardı ardına olması diğer oyun sıkıştırması için ise bir şey diyemiyeceğim gönderim incelim,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    oha be 1 mb tan 3gb yi çıkarmakta  56 yaşında adam doğurmak gibi bişi herhalde 


    -----------------------------

     

    :):):) yani gecenın 2 yı on gecesınde hıc gulecegım yoktu :D:D:D


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    KGB Arşiv ile sıkıştırılmış. 1.20 mb falan ama açınca 3 gb oluyo. Ben indirdim denedim autorun.inf dosyasını 26 dkda çıkardı bu iş yatar beklemem dedim kapattım. Ama deneyenler 4 - 5 günde çıkıo ve çalışıyo dediler.

     http://uploaded.to/file/oojye4/GTA_San_Andreas_By_Team_SAP.rar

    buda linki hacılar indirin deeyin ama kgb archive prosu gerekli. bu arada ben bunu denemedim forumdan buldum bitanem

     kendi denediğimi bulamadım...


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    gta san andreas gördüm 1 mb bi çıkarıyon 3 gb oha dedim aq 4 günde çıkıyo :D


    -----------------------------

     

    1 biLdiğimiz 1, birde mega byte var, buda biLdiğimiz megabyte.

    1024^2=1048576

    "1 048 576" tane karakter yan yana geLicek 3GB'Lık kompLike bir veri yığınına dönüşücek. Birde bu windows uyguLaması oLucak. ModeLLeri, binaLarı, çeşitLi oyundaki araçLarı bu windows uyguLamasına göstericek. Tabi bu araçLarın, modeLLerin, binaLarın ait dış katmanındaki texture yapıLarını taşıycak, aradaki videoLarı ripLi gibi düşündüğümden oyun yapısında oLmadığını varsayıyorum. Ve sen bununLa saatLerini geçirebiLeceğin bir oyun oLarak oynıycaksın. Nerde o dosya? :D


    Sadece bi imza..
Toplam Hit: 8392 Toplam Mesaj: 31