YÖK'ten Askerliğe ABD Modeli
-
WildWamqire bunu yazdı:
-----------------------------ne yani her üni mezunu 3-5 yıl subay mı olcak?
-----------------------------
öyle demiyor, ordu seçtiği adamları mezun olduktan sonra 3-5 sene çalıştırmak sureti ile okutacak. bildigim kadarıyla eskiden böyle bir olay varmış. (askeri liseden sonra belirlediği kişileri ordunun ihtiyaç duyduğu alan doğrultusunda üniversitelerin ilgili bölümlerine yollarlarmış.) -
VisualBoy bunu yazdı:
-----------------------------
WildWamqire bunu yazdı:
-----------------------------
ne yani her üni mezunu 3-5 yıl subay mı olcak?
-----------------------------
öyle demiyor, ordu seçtiği adamları mezun olduktan sonra 3-5 sene çalıştırmak sureti ile okutacak. bildigim kadarıyla eskiden böyle bir olay varmış. (askeri liseden sonra belirlediği kişileri ordunun ihtiyaç duyduğu alan doğrultusunda üniversitelerin ilgili bölümlerine yollarlarmış.)
-----------------------------hımm bak bu iyimiş orduda çalışmak sağlam olur bakalım hepimiz için hayırlısı olur inşallah
-
Kabul edilse bile kimbilir yürürlüğe ne zaman girer . Bizi geçer gider bu işimize yaramaz.
Toplam Hit: 2276 Toplam Mesaj: 14
