Yönetim Bilişim Sistemleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    https://youtu.be/N3ej9ZtMzts

    https://youtu.be/fYQIT5ydSl0


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Bugün kaydoldum bu bölüme. 2 yıllık bilgisayar programcılığı okudum sonra 4 yıllık işletme. 

    İkinci üniversite olayı çıkınca yazayım dedim. Bitirmesemde askerlik vs problemi olmadığı için sıkıntı yaratmaz. Kamuda memur olarak çalışıyorum maddi açıdan bir etkisi yok. Ama afilli isminden dolayı ilerde müdürlük vs de etkili olabilir. 

     

     


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bu bölümü yazcam bende aöf'te iyi oldu görmek değermi diye düşünüyordumda zaten kpss için okuycam ataması nedir acaba


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    lan nasıl masraflı değil. aöf harcı  250 lira amk


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar. Bağlı olduğunuz ilde yüz yüze normal üniversite gibi derslere girip eğitim alabiliyorsunuz. Ben ilk Üniversiteyi okurken Akdeniz üniversitesi iktisad dersine 2-3 kez girmiştim hocada iyi anlatıyordu orada dersin mantığını kaptım işte nedir arz talep kanunları zaten iktisad dersi arz talep kanunları üzerinden gidiyor orada mantığını kapıp sınavlarda geçer not aldım. hatta sayısalım sıfırdır ama Transkripte en yüksek notum iktisad dersiydi. diyeceğim çalışanlar işten çıktığında gidin abi üniversiteye derslere girin faydası oluyor. ben iş çıkışları Matematik dersine gitmeyi düşünüyorum. gitmem lazım çünki 1 tane soru bile çözemiyorum

    yüz yüze alabileceğiniz dersler linkte.

    https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim/ogrenme-ortamlari/yuzyuze-ogretim-hizmetleri

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ben acacaktim bu konuyu arkadas iyiki acmis.

    Bende kaydolacaktim bu bolume ancak bu tur alanlarda uygulamali egitim olmadikca bir ise yaramaz. Sadece eline diplomayi alirsin ama ise girerken tecrube ve bilgi gerekir. O yuzden bosuna masraf etmemek adina bende yazmadim.


    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    ya bu aöfün sitesi sırf bilgi kirliliği a.k 

    Şimdi arkadaşlar ben 2 yıllık programlamadan sonra işletmeye kaydım ıyaptırdım geçen sene. İşte sınavlar ot bok derken epey bi dersten kaldım. Bu yönetim bilişim sistemleri mevzusuna geçiş yapabiliyor muyum ?

Toplam Hit: 2667 Toplam Mesaj: 18
yönetim bilişim sistemleri