Yonja.Com Un 2004-2005-2006-2007 Deki İç Goruntusu Lazım
-
rajooonn bunu yazdı
Yalnız forumun ilk zamanlardaki görüntülerine bakar mısınız :))
https://web.archive.org/web/20010515224216/http://www.tahribat.com/hahaha :D
-
nekadara yazdırıyorsun. sıfırdan mı hazır sistem mi geliştiriyoılar
-
Konuyla alakası yok ama, tahribatın 2001deki haline bakarken şuna denk geldim bu nedir yaw:D
Name: May`I`FLy`u
Message: Lan su icq utilse attach yaptıımızda heyvan gibi sey oluyo...uff ya neyse sıkıldım bosver bunları aslında ben ibneyim onun icin yazıyorum bana vurmak isteyen arkadaslar mesaj atsinlar icq 5757341
HolyOne : Yeri deil koçum yaaa, bula bula bu sayfayımı buldun...
-
MuhammeT bunu yazdı
nekadara yazdırıyorsun. sıfırdan mı hazır sistem mi geliştiriyoılar
Sıfırdan hocam uygun bır fıyata belki hersey aynı sekılde olmaz.
-
https://web.archive.org/web/20070826224500im_/http://www.tahribat.com/img/Banner/servicesbanner.gif
hahahaha hizmetin bokunu çıkardık :)
