Youtube Acildi Galiba?
-
youtube'a hicbirseysiz girebiliyorum, sizde nasil?
-
giriyor ama videoları bazen açmıyordu şuan yandex dns ile proxy olmadan açıyor.
-
Evet dns olmadan açılıyor ama bazen siteye ulaşmak zor oluyor.
Umarım bir ipnelik çıkmaz dns ile girilse bile video paylaşıyorsunuz dns i bilmeyen çok insan var bu sefer onlar yararlanamıyor video boşlukta kalıyor.
-
bende bastım direk girdi. Hatta okulda video siteleri yasaklı olduğu halde girdi anlamadım valla :)
-
Evet açılmış google dns var sorunsuz giriyor şuan.
-
İnternet kafelerde hala engelli.
Kahrolası tib filtresi. Güncelleme gelmedi daha.
Yasaklı site olarak görüyor daha
-
Acilmasin. anonim.org'un hitleri yari yariya dusecek yoksa :D
-
huzuru vpn de buldum değerli müridler , bu oç hükümet lütfedip bugün hangi siteyi açtı diye düşünüp , çok şükür youtüp kapalı değil demenin bir manası yok. kaç yaşında adamsın ister pornoya girersin ister kumar oynarsın , bunun stresini çekmek zorundamısın ?
8mbit sandığım internetimin de 56k falan gibi bir şey olduğunu da bu şekilde öğrendim , sen yotüpe girsende tivit atsanda demek herkesin her hareketini loglayacak kadar götünden korkuyor yönetime dahil olmuş haydut çetesi , kimler neci napıyo meraklı melahattan beterlermiş meğer zira elinoğlunun sunucusuna bağlanıp bir sayfa açtığımda çat diye açılmasının başka bir açıklaması da olamaz.
-
xzxz bunu yazdı
huzuru vpn de buldum değerli müridler , bu oç hükümet lütfedip bugün hangi siteyi açtı diye düşünüp , çok şükür youtüp kapalı değil demenin bir manası yok. kaç yaşında adamsın ister pornoya girersin ister kumar oynarsın , bunun stresini çekmek zorundamısın ?
8mbit sandığım internetimin de 56k falan gibi bir şey olduğunu da bu şekilde öğrendim , sen yotüpe girsende tivit atsanda demek herkesin her hareketini loglayacak kadar götünden korkuyor yönetime dahil olmuş haydut çetesi , kimler neci napıyo meraklı melahattan beterlermiş meğer zira elinoğlunun sunucusuna bağlanıp bir sayfa açtığımda çat diye açılmasının başka bir açıklaması da olamaz.
aynen hocam içim çok rahat tabletede kurdum tek sorun tabletteki uygulamaların bir kısmı çalışmıyor videolar için türkiyeden bağlantı istiyor ama bilgisayar için konuşmak gerekirse mükemmel bişey
-
UYDUNET kullanıp girebilen var mı ? Ben giremiyorum.
-
Ttnet, No-DNS = No Youtube!
