Youtube Premium Ortaklığı
-
iphone kullanan varda 15.4.1 versiyona kadar premiumdan daha guzel youtube uygulamalari var
-
GoQaN bunu yazdıshia bunu yazdı
Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.
1- shia
2- zalimadam
3- kaygusuz
4- kartalkethuda
5- zoom08
Maliyet ne oldu?
Çoğu bankanın Cashback kampanyaları var, hangisini kullandınız?
İlk ay ücretsiz deneme olduğundan herhangi bir ödeme olmadı. Sonraki her ay için 60 tl ödeyeceğiz. Aile üyeliği için 6 kişi ekleyebiliyorsunuz. Kişi başı ayda 10 lira.
Aile paketinde youtube ödemeleri aylık tahsil ediyor. Yıllık ücretlendirme yok yani. Bu sebeple istediğin zaman üyeliği iptal edebiliyorsun.
-
59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.
-
DevilKingtr bunu yazdı
59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.
Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.
-
weskeyy bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.
Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.
2 senedir premium kullanıyorum belli bir zaman sonra kesinlikle anlarsın hocam.
-
shia bunu yazdıGoQaN bunu yazdıshia bunu yazdı
Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.
1- shia
2- zalimadam
3- kaygusuz
4- kartalkethuda
5- zoom08
Maliyet ne oldu?
Çoğu bankanın Cashback kampanyaları var, hangisini kullandınız?
İlk ay ücretsiz deneme olduğundan herhangi bir ödeme olmadı. Sonraki her ay için 60 tl ödeyeceğiz. Aile üyeliği için 6 kişi ekleyebiliyorsunuz. Kişi başı ayda 10 lira.
Aile paketinde youtube ödemeleri aylık tahsil ediyor. Yıllık ücretlendirme yok yani. Bu sebeple istediğin zaman üyeliği iptal edebiliyorsun.
Papara, Paycell gibi uygulamalar ile yarısını da iade alabiliyorsunuz haberin olsun. Kişi başı 5₺ gibi olur o zaman.
-
Youtube premuim sonrası hayat kalitem artti. İnternete para ödüyor gibi hesap ediyorum. 5 kişiye de bölünce bir şey yapmıyor. Bir garsona eksik bahsis veriyorum.
-
shia bunu yazdı
Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.
1- shia
2- zalimadam
3- kaygusuz
4- kartalkethuda
5-
1 kişilik yer açıldı aile grubumuzda. Katılmak isteyen benimle iletişime geçebilir.
-
DevilKingtr bunu yazdıweskeyy bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.
Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.
2 senedir premium kullanıyorum belli bir zaman sonra kesinlikle anlarsın hocam.
Tv box ta vanced kullanıyorum eksi bir durumu olduğunu sanmıyorum.amazon dan başka aboneliğim yok onu da benden başka izleyen olmaz.benim onu izleyecek zamanım yok vs ama youtube olmazsa olmaz kırmızı çizgi sonsuzluk evreni gibi bir mecra 😎
-
Mevcut hesapla devam edilebiliyormuş onu da öğrenmiş olduk.
