Youtube Premium Ortaklığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    iphone kullanan varda 15.4.1 versiyona kadar premiumdan daha guzel youtube uygulamalari var 


    SYL 184
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    GoQaN bunu yazdı
    shia bunu yazdı

    Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.

    1- shia

    2- zalimadam

    3- kaygusuz

    4- kartalkethuda

    5- zoom08

    Maliyet ne oldu?

    Çoğu bankanın Cashback kampanyaları var, hangisini kullandınız?

    İlk ay ücretsiz deneme olduğundan herhangi bir ödeme olmadı. Sonraki her ay için 60 tl ödeyeceğiz. Aile üyeliği için 6 kişi ekleyebiliyorsunuz. Kişi başı ayda 10 lira.

    Aile paketinde youtube ödemeleri aylık tahsil ediyor. Yıllık ücretlendirme yok yani. Bu sebeple istediğin zaman üyeliği iptal edebiliyorsun.


    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.

    Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    weskeyy bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.

    Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.

    2 senedir  premium kullanıyorum belli bir zaman sonra kesinlikle anlarsın hocam.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoQaN
    GoQaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2015
    Erkek
    shia bunu yazdı
    GoQaN bunu yazdı
    shia bunu yazdı

    Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.

    1- shia

    2- zalimadam

    3- kaygusuz

    4- kartalkethuda

    5- zoom08

    Maliyet ne oldu?

    Çoğu bankanın Cashback kampanyaları var, hangisini kullandınız?

    İlk ay ücretsiz deneme olduğundan herhangi bir ödeme olmadı. Sonraki her ay için 60 tl ödeyeceğiz. Aile üyeliği için 6 kişi ekleyebiliyorsunuz. Kişi başı ayda 10 lira.

    Aile paketinde youtube ödemeleri aylık tahsil ediyor. Yıllık ücretlendirme yok yani. Bu sebeple istediğin zaman üyeliği iptal edebiliyorsun.

    Papara, Paycell gibi uygulamalar ile yarısını da iade alabiliyorsunuz haberin olsun. Kişi başı 5₺ gibi olur o zaman.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Youtube premuim sonrası hayat kalitem artti. İnternete para ödüyor gibi hesap ediyorum. 5 kişiye de bölünce bir şey yapmıyor. Bir garsona eksik bahsis veriyorum. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    shia bunu yazdı

    Aile grubumuzu oluşturduk. Aboneliği başlattık ve şu an kullanıyoruz. 1 arkadaş 2 abonelik aldığı için artık biz de yer kalmadı.

    1- shia

    2- zalimadam

    3- kaygusuz

    4- kartalkethuda

    5- 

    1 kişilik yer açıldı aile grubumuzda. Katılmak isteyen benimle iletişime geçebilir.


    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı
    weskeyy bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    59.99 olmuş vay a.q dün şok geçirdim.

    Yok anasının hörekesi o rakamı hak ediyormu premium kullanıcısı değilim.

    2 senedir  premium kullanıyorum belli bir zaman sonra kesinlikle anlarsın hocam.

    Tv box ta vanced kullanıyorum eksi bir durumu olduğunu sanmıyorum.amazon dan başka aboneliğim yok onu da benden başka izleyen olmaz.benim onu izleyecek zamanım yok vs ama youtube olmazsa olmaz kırmızı çizgi sonsuzluk evreni gibi bir mecra 😎


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Mevcut hesapla devam edilebiliyormuş onu da öğrenmiş olduk.


    Kendine İyi Bak ..
Toplam Hit: 3473 Toplam Mesaj: 34
youtube premium üyelik