Youtube Videolarına Erişmek ?
-
sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D
-
http:\\v19.lscache6.c.youtube.com\videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id,expire,ip,ipbits,itag,algorithm,burst,factor,oc:U0dXR1FQTl9FSkNNN19JSlJJ&algorith
m=throttle-factor&itag=5&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282150800&key=yt1&signature=C63C9AE1B665075681744D58C5634CCBD9E1253B.A2AAB39E98C1FEC648A78093952112102A3216E4&fact
or=1.25&id=3a6c0546f29864dbSource kodlarda bu tarz bir kod var bunu preg_match ile ayrıştırıp kullanın videoyu çekiyor :F kolay gelsin.Bunu da deneyebilirisniz bu da çalışıyor.
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D
-----------------------------aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D
-----------------------------aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım
-----------------------------sokaban koysaydın nicki daha hoş :D
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D
-----------------------------aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım
-----------------------------sokaban koysaydın nicki daha hoş :D
-----------------------------konuyu da kendim sorup kendim cevaplamış oıldum bu da ayrı bi fantazi :F
-
http://v8.lscache2.c.youtube.com/videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id%2Cexpire%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Calgorithm%2Cburst%2Cfactor%2Coc%3AU0dXR1FQUl9FSkNNN19JSlZF&fexp=900802%2C904527&algorithm=throttle-factor&itag=35&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282154400&key=yt1&signature=3FDF9817EEF1AA43C2A176F9EAB4D9B93B76F8ED.AC6EBCE7101B31AC1E6A848594B9AA66F7F14B4D&factor=1.25&id=faf71df79cb1431b
Verdiğin videonun direkt linki bu ama galiba linkin bi expire zamanı var.Ona göre decode etmeyi başarırsan olur :D
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
http://v8.lscache2.c.youtube.com/videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id%2Cexpire%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Calgorithm%2Cburst%2Cfactor%2Coc%3AU0dXR1FQUl9FSkNNN19JSlZF&fexp=900802%2C904527&algorithm=throttle-factor&itag=35&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282154400&key=yt1&signature=3FDF9817EEF1AA43C2A176F9EAB4D9B93B76F8ED.AC6EBCE7101B31AC1E6A848594B9AA66F7F14B4D&factor=1.25&id=faf71df79cb1431b
Verdiğin videonun direkt linki bu ama galiba linkin bi expire zamanı var.Ona göre decode etmeyi başarırsan olur :D
-----------------------------Evet expiration time varmış moaha :D farketmemişim uçmuş linkler ama zaten ben anlık bi iş yapacağım için expire'ın geçmesi pek sorun değil her seferinde yeni cache linkini alırım :F
-
hem expire time var hemde ip ye göre oluşmuş token var o bakımdan başkasının aldığı linki başkası kullanamaz.
