folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Youtube Videolarına Erişmek ?



Youtube Videolarına Erişmek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    http:\\v19.lscache6.c.youtube.com\videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id,expire,ip,ipbits,itag,algorithm,burst,factor,oc:U0dXR1FQTl9FSkNNN19JSlJJ&algorith
    m=throttle-factor&itag=5&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282150800&key=yt1&signature=C63C9AE1B665075681744D58C5634CCBD9E1253B.A2AAB39E98C1FEC648A78093952112102A3216E4&fact
    or=1.25&id=3a6c0546f29864db

     

    Source kodlarda bu tarz bir kod var bunu preg_match ile ayrıştırıp kullanın videoyu çekiyor :F kolay gelsin.Bunu da deneyebilirisniz bu da çalışıyor.


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D


    -----------------------------

    aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D


    -----------------------------

    aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım


    -----------------------------

    sokaban koysaydın nicki daha hoş :D


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban oyun dimi hocam böle kutucuklara yerleştiriyosun bişeyler bu sene deli oynadım :D


    -----------------------------

    aynen hacı :F da oyunu çok sevdiğimden değil nick bulamadığımdan koydum :d:d:d:d yoksa hayatımda 3 kere falan oynadım


    -----------------------------

    sokaban koysaydın nicki daha hoş :D


    -----------------------------

    konuyu da kendim sorup kendim cevaplamış oıldum bu da ayrı bi fantazi :F


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    http://v8.lscache2.c.youtube.com/videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id%2Cexpire%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Calgorithm%2Cburst%2Cfactor%2Coc%3AU0dXR1FQUl9FSkNNN19JSlZF&fexp=900802%2C904527&algorithm=throttle-factor&itag=35&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282154400&key=yt1&signature=3FDF9817EEF1AA43C2A176F9EAB4D9B93B76F8ED.AC6EBCE7101B31AC1E6A848594B9AA66F7F14B4D&factor=1.25&id=faf71df79cb1431b

     

    Verdiğin videonun direkt linki bu ama galiba linkin bi expire zamanı var.Ona göre decode etmeyi başarırsan olur :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://v8.lscache2.c.youtube.com/videoplayback?ip=0.0.0.0&sparams=id%2Cexpire%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Calgorithm%2Cburst%2Cfactor%2Coc%3AU0dXR1FQUl9FSkNNN19JSlZF&fexp=900802%2C904527&algorithm=throttle-factor&itag=35&ipbits=0&burst=40&sver=3&expire=1282154400&key=yt1&signature=3FDF9817EEF1AA43C2A176F9EAB4D9B93B76F8ED.AC6EBCE7101B31AC1E6A848594B9AA66F7F14B4D&factor=1.25&id=faf71df79cb1431b

     

    Verdiğin videonun direkt linki bu ama galiba linkin bi expire zamanı var.Ona göre decode etmeyi başarırsan olur :D


    -----------------------------

    Evet expiration time varmış moaha :D farketmemişim uçmuş linkler ama zaten ben anlık bi iş yapacağım için expire'ın geçmesi pek sorun değil her seferinde yeni cache linkini alırım :F


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hem expire time var hemde ip ye göre oluşmuş token var o bakımdan başkasının aldığı linki başkası kullanamaz.


    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 3241 Toplam Mesaj: 29