folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Youtube.Com Videoları Gaydedme



Youtube.Com Videoları Gaydedme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    olmuyo buda kaydetmiyo. ayarlıyorum %100 oluyo ama ne video var ne başka bişey

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    ayrıca rude boy senin dediğin yolla sadece görüntüyü alırsın ses kalır.

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    ses kalmaz frame atması gecikir sonrada kaydettiğin videoya bakarsın ses yüzünden gecikme olmuş topyekün zıçmış

    bu arada bu program bazı linkleri indirmiyor.

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    abi proğramlar işinizi görür ama illa video çekini ile alacam derseniz seside alabilmeniz mümkün ses ve videoyu alıp daha sonra ikisini birleştirebilebiliriz.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    akşam o da aklıma geldi ulead filan olabilir ama nası olur bilmem bazılarını çekiyo hipno buda idare eder.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    yaw dün akşam azrail_baba irc de vermişti. bende loglamadığım için bilmiyorum.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Yaa o zmn bi kaç seçenek kalıyo onlarıda denemişsinizdir heralde;
    www.freeserials.com dan aramak
    Craggle tarzı programlarda crack serial vs. aramak
    En son winhexle aramak :P winhexle artık kıçıkırık bi karaoke programının bile serialini bulamıyoz :D

    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bakın bide şu geldi şimdi aklıma;
    Herhangi bi vidyoya seyretmek üzere tıklayın,yeni açılan sayfanın kaynak kodunu biraz inceleyin,vidyo uzantılarını arayın ;) ben kaynak koduna biraz baktım genelde javascript kullanmışlar,bide hipneler kaydetmeyelim die yaptıkları oyunu gördüm,online macromedia flash player var,işte bu yüzden vidyo linkleri olmayabilir!Yani garanti veremiyorum :(

    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Ülen sizi allah napsın, video oynarkene belleği açın(operada cache4 diye geçiyo), diğer dosyaları silin, .tmp uzantılı dosyalardan biri işte seyrettiğiniz videodur; video bitince hiç elleşmeyin .flv diye uzantısını değiştire değiştire deneyin biri video çıkar sonra flv player yükleyip afiyetle yiyin. Sonra işiniz gücünüz yoksa 1 ton program indirip(benim gibi) msn space'inize o videoyu koymaya çalışın :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    kozan mesele opera da kolay ben ie kullanmadığım için hiç bilmiyom.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
Toplam Hit: 3449 Toplam Mesaj: 27