folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Youtube'da Video İzlerken



Youtube'da Video İzlerken

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    daha önce böyle bir sorun hiç olmamıştı. bugün olmaya başladı. video izlerken ses kesik kesik geliyor. internetimle ilgili bir sorun değil eminim. şarkı hızlıca doluyor. dolmamasından dolayı da değil. ekran kartı driver'ım falan da güncel. böyle bir sorun yaşayan var mı? youtube'la falan mı ilgili yoksa?


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    donanımsal bir arıza bu benimde laptop böyle anasınısatayım

    herşey normal ama ses kesik kesik kelıyor hem xp hemde win 7 yükledim aynı

    işlemci kkkasıldığı zaman ses dıdıdıdıdıdıdıd diye keisilir ya aynen öyle oluyor 

    takipteyim


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    aygıt yöneticisinden ses driverini kaldır pc kapat aç

    açılışta tekrar otomatik kendisi bulur zaten sorun sanırsam düzelir


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    şimdi flash player'ı güncelliyorum. belki ondan olabilir. eğer düzelirse haber vericem


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    İşlemcin nedir ?


    Busiest men find the most time....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    aklıma şu geldi

    diriverlieri otomatik kuran programlamı kurdunuz yoksa orjinal sitedenmi indirip kurdunuz ?

    bi ara bir pc nin sorununu sitesinden orjinal ses sürücüsünü indirdikten sonra çözmüştümde


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    plastner bunu yazdı

    İşlemcin nedir ?

    Pentium Dual-Core E5200


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    zalimadam bunu yazdı

    aklıma şu geldi

    diriverlieri otomatik kuran programlamı kurdunuz yoksa orjinal sitedenmi indirip kurdunuz ?

    bi ara bir pc nin sorununu sitesinden orjinal ses sürücüsünü indirdikten sonra çözmüştümde

    orjinal sitesinden yüklüyorum hep.


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Sorunun işlemcinden olduğunu düşünüyorum ben olsam şuan bilgisayarı kapatır 10dk beklerdim.Sonra açardım bir daha denerdim.

    Kasanın içeriğindeki tozdan dolayı işlemcin kendini soğutamıyor olabilir.


    Busiest men find the most time....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    bendede mesela youtube den şarkı açıp başka sekmede de sayfalar arası dolasıyorum.

     

    ve oyuna gırıyorum  dıyelım ses kesılebiliyor. mausun yuvarlagını yukarı asagı yapsam bıle sesı etkılıyor değişik :d

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    guys, flash player ile çözdüm sorunu. şu anda bir sıkıntı yok gibi :)


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
Toplam Hit: 1695 Toplam Mesaj: 17