folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder YSK 'Evet' Mührünü' Değiştirdi



YSK 'Evet' Mührünü' Değiştirdi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Evet kaldırıldı "yes" geldi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    midem bulandı artık bu akp fetullah konuları yau zaten 24 saat içlerindeyim dayanamıycam artik intihar edecem aQ kafayı yedirttiler

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    rstr617 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yüksek Seçim Kurulu (YSK), halk oylamasında öncelikle ''Tercih'', yeterli olmadığı durumlarda ise ''Evet'' mührünün kullanılmasına karar verdi.

    YSK'nın, 12 Eylül 2010 Pazar günü yapılacak Anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasında kullanılacak mühürlerle ilgili kararı, Kurulun internet sitesinde yayımlandı.

     

    Herşeyi akpden bilen sayın müridlerimiz rahatladı mı, merak ediyorum?


    -----------------------------

    Beyler burda Akp'li var..

     


    -----------------------------

    Bak burada bi tane daha var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Benim yorumum akpli ve nurcu olmanın farkını anlatmak içindi her nurcu akpcidir ama her akpci nurcu değildir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lan noluyorsunuz? Adam akpli falan. Terörist der gibi? Adam yorumunu yapmakta hür. Etiketleme merakı olanlar gelsin onlara barkod basiiim. Şu malum üsluplar "adam..." falan tamamen gereksiz ve zaten ceza alınacaktır muhtemelen.

    Evet ve tercih arasında fark olmasına takanların bu işin hükümete dayandığını söylemesi bana da komik geliyordu. yanlış olduğunu düşünebilirsiniz ama doğrudan YSK sorumlu bu işten. Onlar da eleştirleri değerlendirip karar almış.


    -----------------------------

    alıntı yapmamışsın ama sözler sanırım bana ..

    İncivari yorum yapmadım.. Ne yani Adam haklı beyler diorlar diye biz Beyler kelimesini hiç kullanmayacakmıyız..

    O adamın yorum yapmasını hür olduğu kadar bende hürüm.. Ahanda Akp' li taşlayın felan diyen olmadı..

    Sadece bana birden böyle hışımla çıkması komik geldi..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.


    -----------------------------

    Takıl bize hayatını yaşa :)

    bu arada ad soyad kısmına "known" yazman gerekio sanırım.. Anlam bütünlüğü için :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    KarakartaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    midem bulandı artık bu akp fetullah konuları yau zaten 24 saat içlerindeyim dayanamıycam artik intihar edecem aQ kafayı yedirttiler


    -----------------------------
    geç bile kalmışsın:..D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.


    -----------------------------

    Takıl bize hayatını yaşa :)

    bu arada ad soyad kısmına "known" yazman gerekio sanırım.. Anlam bütünlüğü için :)


    -----------------------------
    hayatımı yaşamam icin sanamı takılmcam ben sımdı ? :p


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    ben sunu merak ettim konuyu açan arkadaşa bu neden bu kadar dert olmuş ??

     

    la bide böyle konuyu açıpta ondan sonra bişe yazmıyorlar ya buna deli oluyorum işte adam konuyu açmış altına 20 tane farklı mesaj yazılmış ama tepki yok.. yani alın siz birbirinize düşün ben  seyreyleyecem..


Toplam Hit: 5768 Toplam Mesaj: 35