YSK 'Evet' Mührünü' Değiştirdi
-
Evet kaldırıldı "yes" geldi.
-
midem bulandı artık bu akp fetullah konuları yau zaten 24 saat içlerindeyim dayanamıycam artik intihar edecem aQ kafayı yedirttiler
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
rstr617 bunu yazdı:
-----------------------------
Yüksek Seçim Kurulu (YSK), halk oylamasında öncelikle ''Tercih'', yeterli olmadığı durumlarda ise ''Evet'' mührünün kullanılmasına karar verdi.
YSK'nın, 12 Eylül 2010 Pazar günü yapılacak Anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasında kullanılacak mühürlerle ilgili kararı, Kurulun internet sitesinde yayımlandı.Herşeyi akpden bilen sayın müridlerimiz rahatladı mı, merak ediyorum?
-----------------------------
Beyler burda Akp'li var..
-----------------------------Bak burada bi tane daha var
-
Benim yorumum akpli ve nurcu olmanın farkını anlatmak içindi her nurcu akpcidir ama her akpci nurcu değildir.
-
uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
Lan noluyorsunuz? Adam akpli falan. Terörist der gibi? Adam yorumunu yapmakta hür. Etiketleme merakı olanlar gelsin onlara barkod basiiim. Şu malum üsluplar "adam..." falan tamamen gereksiz ve zaten ceza alınacaktır muhtemelen.
Evet ve tercih arasında fark olmasına takanların bu işin hükümete dayandığını söylemesi bana da komik geliyordu. yanlış olduğunu düşünebilirsiniz ama doğrudan YSK sorumlu bu işten. Onlar da eleştirleri değerlendirip karar almış.
-----------------------------
alıntı yapmamışsın ama sözler sanırım bana ..
İncivari yorum yapmadım.. Ne yani Adam haklı beyler diorlar diye biz Beyler kelimesini hiç kullanmayacakmıyız..
O adamın yorum yapmasını hür olduğu kadar bende hürüm.. Ahanda Akp' li taşlayın felan diyen olmadı..
Sadece bana birden böyle hışımla çıkması komik geldi.. -
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.
-----------------------------Takıl bize hayatını yaşa :)
bu arada ad soyad kısmına "known" yazman gerekio sanırım.. Anlam bütünlüğü için :)
-
KarakartaL bunu yazdı:
-----------------------------midem bulandı artık bu akp fetullah konuları yau zaten 24 saat içlerindeyim dayanamıycam artik intihar edecem aQ kafayı yedirttiler
-----------------------------
geç bile kalmışsın:..D -
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
uyanın artık be uyanın bu kadarda kör olunmazki kardeşim! şu akp 'yi savunan insanları görmek beni okadar şaşırtıyorki anlam veremiyorum buna ne denir cahillikmi yoksa görmezden gelmekmi ? neyin kafasını yaşıyosunuz çözemedim sizi.
-----------------------------Takıl bize hayatını yaşa :)
bu arada ad soyad kısmına "known" yazman gerekio sanırım.. Anlam bütünlüğü için :)
-----------------------------
hayatımı yaşamam icin sanamı takılmcam ben sımdı ? :p -
ben sunu merak ettim konuyu açan arkadaşa bu neden bu kadar dert olmuş ??
la bide böyle konuyu açıpta ondan sonra bişe yazmıyorlar ya buna deli oluyorum işte adam konuyu açmış altına 20 tane farklı mesaj yazılmış ama tepki yok.. yani alın siz birbirinize düşün ben seyreyleyecem..
