folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Yuhh Diyorum Ayakta Alkışlıyorum Abi



Yuhh Diyorum Ayakta Alkışlıyorum Abi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuDe_BoY
    RuDe_BoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bu resim sadece paint kullanılara 5.000 saatte (yaklaşık 208 gün) yapılmış..


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Sen bi dene bakalım kac gunde yapıcaksın..Bu arada sunu tek olarak yayınlasan

    Target Law School.. www.anadoluuni.com www.ogretmenkafe.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuDe_BoY
    RuDe_BoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ben daha çöp adam çizemiom :D bu resmi yapmaya başlasam.. torunum anca bitirir :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Bu konu hakkında tahribat.comda onceden tartışılmıştı eğer eskı uyeysen hatırlarsın =)

    CeLeKatireJeotuzbeş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    CLK-J35 bunu yazdı:


    Bu konu hakkında tahribat.comda onceden tartışılmıştı eğer eskı uyeysen hatırlarsın =)


    keşke bi araştırsaydın konuyu açmadan önce :D

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

     


    Hatta Designer yapan adamı tebrik etmek falan isterim gibi birşeyler de demişti....


     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    helal olsun ben amuya kalkıp alkışlayacam

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuckara
    Fuckara's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2006
    Erkek
    ben bunu yapasıya kıyamet koparda biz mahşerde toplanırız:D:D:D:dhelal olsun yapana

    Tedariksiz hacete çıkan domala domala daş Ararmış...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Eğer doğruysa dicek söz yok.....Adamlar tek kelimeyle koparmışlar.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    Tabii ki yalan :))))


    Resmi not defteriyle açın ilk satırda


     


    ÿØÿà JFIF   d d  ÿì Ducky     P  ÿî Adobe dÀ   ÿÛ „ 


     


    yazıyor, neden Adobe yazıyor arkadaşlar bilen var mı :)))))))))))


    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    vay be.geçen bi kalp yapıp sevgilimle ismimizi yazıp ta şekil verene kadar anam ağladı.millet neler yapıor...

    ... sorcerer & musket ...
Toplam Hit: 2197 Toplam Mesaj: 16