folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Yüksek Lisans Başvuruları Ve Askerlik Hakkında



Yüksek Lisans Başvuruları Ve Askerlik Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    HanDSomE bunu yazdı

    şükür askerlik sıkıntım yok ama şu yükseklisans linkleri iyi oldu. CV için lazım. Doldurdukça dolduruyorum belgeleri. İşe de yarıyor. İlk lisans bşladı. Anadolu Üni. MIS (Yönetim bilişim sistemleri)'ne başladım. Aynı anda seneye yüksek lisans alabilirmiyim acaba. 4 sene içinde 2 lisans 1 myo 1 yükseklisans bide ing. Ticarete döndü bu işte artık.

    :) ne olduk böyle ya . Hepsini yapabilirsen helal olsun derim. Ancak tam bilememekle  birlikte duyduğum şey:

    yüksek lisans yapabiliyormuşsun başka üniversitelerde.  ama doktora ve yüksek lisansı bir arada yapamıyorsun.

    Açıköğretim ve lisansıda beraber bitirenleri biliyorum. başvur kayıt ol anlamazlarsa devam anlarlarsa :( gitti paralar


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı

    bende aynı durumdayım. 10 güne ALES'E giriyorum bakalım. Arkadaşın annesi askerlik şubesinde çalışıyor ona sordum tek çaren yüksek lisans yoksa mayısta bitiyor tecilin dedi:D

    elim deymişken de güzel yapayım yükseği dedim yardırıyorum :D

    Tezsizlerde ales kalktı. Paran varsa da yapabilirsin

    param yok :D


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    HanDSomE bunu yazdı

    şükür askerlik sıkıntım yok ama şu yükseklisans linkleri iyi oldu. CV için lazım. Doldurdukça dolduruyorum belgeleri. İşe de yarıyor. İlk lisans bşladı. Anadolu Üni. MIS (Yönetim bilişim sistemleri)'ne başladım. Aynı anda seneye yüksek lisans alabilirmiyim acaba. 4 sene içinde 2 lisans 1 myo 1 yükseklisans bide ing. Ticarete döndü bu işte artık.

    :) ne olduk böyle ya . Hepsini yapabilirsen helal olsun derim. Ancak tam bilememekle  birlikte duyduğum şey:

    yüksek lisans yapabiliyormuşsun başka üniversitelerde.  ama doktora ve yüksek lisansı bir arada yapamıyorsun.

    Açıköğretim ve lisansıda beraber bitirenleri biliyorum. başvur kayıt ol anlamazlarsa devam anlarlarsa :( gitti paralar

    İlk lisans bitti. MYO da bitti. Sadece Anadolu üni MIS okuyorum. Sanırım şu konu sonrası araştırmalarım sonucu yükseklisans başvuru sürelerini kaçırmışım. Yeni sezonda artık.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dbcooper
    dbcooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2012
    Erkek

    arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama sorularım var.

     

    benim haziran 2017'de tecilim doluyor, ales vs yok şu an. dönem arasında tezsiz yuksek lisansa basvurup ikinci donem yuksek lisansa başvuracağım. yeni yönetmelikle 3 dönem ertelenebildiği söyleniyor, 3 donemden sonra tecil edebilmek için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı? bir de 3 dönemden sonra mezun oldugunda tekrar mezuniyet belgenle 1 sene daha tecil edebiliyor musun? 

     

    teşekkürler şimdiden.


    yan yatarak üzüm yiyen roma imparatoru
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    milleti zorla prof yapacaklar mk :D  


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opeth644
    opeth644's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2013
    Erkek

    celal bayar üniversitesi uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisansa bak dönemlik 1800 ₺ yıllık 3600 ₺

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek

    Ben ahmet yesevideyim ilk dönemim bitmek üzere,

    toplamda 4 dönem okuyabiliyorsun buda 2 yıla tekabül ediyor.

    sonrasında da bir yıl devlet tecil ediyor demişti durum nedir bilmem.

     


    Sabahları HeRo Akşamları MeRrO
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    mavitutku bunu yazdı

    Ben ahmet yesevideyim ilk dönemim bitmek üzere,

    toplamda 4 dönem okuyabiliyorsun buda 2 yıla tekabül ediyor.

    sonrasında da bir yıl devlet tecil ediyor demişti durum nedir bilmem.

     

    Hocam fiyat ne peki 

Toplam Hit: 3845 Toplam Mesaj: 29
yüksek lisans