

Yüksek Lisans Başvuruları Ve Askerlik Hakkında
-
HanDSomE bunu yazdı
şükür askerlik sıkıntım yok ama şu yükseklisans linkleri iyi oldu. CV için lazım. Doldurdukça dolduruyorum belgeleri. İşe de yarıyor. İlk lisans bşladı. Anadolu Üni. MIS (Yönetim bilişim sistemleri)'ne başladım. Aynı anda seneye yüksek lisans alabilirmiyim acaba. 4 sene içinde 2 lisans 1 myo 1 yükseklisans bide ing. Ticarete döndü bu işte artık.
:) ne olduk böyle ya . Hepsini yapabilirsen helal olsun derim. Ancak tam bilememekle birlikte duyduğum şey:
yüksek lisans yapabiliyormuşsun başka üniversitelerde. ama doktora ve yüksek lisansı bir arada yapamıyorsun.
Açıköğretim ve lisansıda beraber bitirenleri biliyorum. başvur kayıt ol anlamazlarsa devam anlarlarsa :( gitti paralar
-
futurist bunu yazdıdeja-vu bunu yazdı
bende aynı durumdayım. 10 güne ALES'E giriyorum bakalım. Arkadaşın annesi askerlik şubesinde çalışıyor ona sordum tek çaren yüksek lisans yoksa mayısta bitiyor tecilin dedi:D
elim deymişken de güzel yapayım yükseği dedim yardırıyorum :D
Tezsizlerde ales kalktı. Paran varsa da yapabilirsin
param yok :D
-
futurist bunu yazdıHanDSomE bunu yazdı
şükür askerlik sıkıntım yok ama şu yükseklisans linkleri iyi oldu. CV için lazım. Doldurdukça dolduruyorum belgeleri. İşe de yarıyor. İlk lisans bşladı. Anadolu Üni. MIS (Yönetim bilişim sistemleri)'ne başladım. Aynı anda seneye yüksek lisans alabilirmiyim acaba. 4 sene içinde 2 lisans 1 myo 1 yükseklisans bide ing. Ticarete döndü bu işte artık.
:) ne olduk böyle ya . Hepsini yapabilirsen helal olsun derim. Ancak tam bilememekle birlikte duyduğum şey:
yüksek lisans yapabiliyormuşsun başka üniversitelerde. ama doktora ve yüksek lisansı bir arada yapamıyorsun.
Açıköğretim ve lisansıda beraber bitirenleri biliyorum. başvur kayıt ol anlamazlarsa devam anlarlarsa :( gitti paralar
İlk lisans bitti. MYO da bitti. Sadece Anadolu üni MIS okuyorum. Sanırım şu konu sonrası araştırmalarım sonucu yükseklisans başvuru sürelerini kaçırmışım. Yeni sezonda artık.
-
arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama sorularım var.
benim haziran 2017'de tecilim doluyor, ales vs yok şu an. dönem arasında tezsiz yuksek lisansa basvurup ikinci donem yuksek lisansa başvuracağım. yeni yönetmelikle 3 dönem ertelenebildiği söyleniyor, 3 donemden sonra tecil edebilmek için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı? bir de 3 dönemden sonra mezun oldugunda tekrar mezuniyet belgenle 1 sene daha tecil edebiliyor musun?
teşekkürler şimdiden.
-
milleti zorla prof yapacaklar mk :D
-
celal bayar üniversitesi uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisansa bak dönemlik 1800 ₺ yıllık 3600 ₺
-
Ben ahmet yesevideyim ilk dönemim bitmek üzere,
toplamda 4 dönem okuyabiliyorsun buda 2 yıla tekabül ediyor.
sonrasında da bir yıl devlet tecil ediyor demişti durum nedir bilmem.
-
mavitutku bunu yazdı
Ben ahmet yesevideyim ilk dönemim bitmek üzere,
toplamda 4 dönem okuyabiliyorsun buda 2 yıla tekabül ediyor.
sonrasında da bir yıl devlet tecil ediyor demişti durum nedir bilmem.
Hocam fiyat ne peki