Yüksek Ücretli Yurt Nasıldır ?
-
Merhaba hocalar yüksek ücretli yurt çıkmış normalde evde kalmayı planlıyordum ama bilmiyorum
nasıldır bu yüksek ücretli yurtlar
odaları nasıldır
biraz bilgi verirseniz sevinirim.
-
yurt yeni sistem yüksek ücretlilerdense (ki geneli öyle artık)
*3 kişil odalar oluyor (yönetime bağlı olarak oda anahtarı sadece odada kalanlarda oluyor kapını kitliyorsun,benim yurtta öyleydi)
*tuvalet banyo odada
*odada tv ve minibuzdolabı var
*hergün(yada 2günde bi) odan silinip süpürülüyo
normal ücretli yurttan fakları bunlar; onlarla ortak yanı ise
devlet baba sana günlük harca diye yemek yardımı veriyor kahvaltı için 2,20tl,akşam yemeği için 4,50tl (geçen sene buydu ama her ocakta zam geliyor.)
hesapladığında devlet yurdunda kalmak bedavaya geliyor,hatta devlet sana üste para vermiş oluyor.
kaçırma derim,çevre yapana kadar takıl.şehri gez tanı
-
piradomim bunu yazdı
yurt yeni sistem yüksek ücretlilerdense (ki geneli öyle artık)
*3 kişil odalar oluyor (yönetime bağlı olarak oda anahtarı sadece odada kalanlarda oluyor kapını kitliyorsun,benim yurtta öyleydi)
*tuvalet banyo odada
*odada tv ve minibuzdolabı var
*hergün(yada 2günde bi) odan silinip süpürülüyo
normal ücretli yurttan fakları bunlar; onlarla ortak yanı ise
devlet baba sana günlük harca diye yemek yardımı veriyor kahvaltı için 2,20tl,akşam yemeği için 4,50tl (geçen sene buydu ama her ocakta zam geliyor.)
hesapladığında devlet yurdunda kalmak bedavaya geliyor,hatta devlet sana üste para vermiş oluyor.
kaçırma derim,çevre yapana kadar takıl.şehri gez tanı
eyvallah hocam sağol internet varmı odalarda ?
-
internet bu sene yurtlarda bedava kullanılmaya başlandı, her yurda kuruldumu bilmiyorum, başbakanın talimatıyla yapılacaktı muhtemelen her yurtta vardır..günlük limit 250-300 mb olması lazım..ayrıca yurdun içindeki internet cafeler ücret karşılığı bu hizmeti veriyorlar...
-
Bende Urla KYK dayım yüksek ücretli yurt 2 kişilikti bizimkiler ama bu sene 3 e çıkardılar sayıları mecburen yeni yurt yapmadıkları için.Herneyse arkadaşında dediği gibi herşey var bizimkinde tv hariç birda yazlık tarzında deniz manzaralı farkımız bu :D
-
yüksek ücretli dediğine aldanma çok bi fiyat farkı yok..
-
eXeLanS bunu yazdı
internet bu sene yurtlarda bedava kullanılmaya başlandı, her yurda kuruldumu bilmiyorum, başbakanın talimatıyla yapılacaktı muhtemelen her yurtta vardır..günlük limit 250-300 mb olması lazım..ayrıca yurdun içindeki internet cafeler ücret karşılığı bu hizmeti veriyorlar...
vay amk bizim yurtta odalarda priz bile yoktu
florasandan çekiyorduk elektriği
-
özel yurtda aynı konfora 350 lira vermişdim 2007 de vay a.q
-
kalınırmı sizce burda :D
-
bana çıksa ev falan düşünmezdim :D zaten ilk senem bu sene,seneye eve çıkacam..Ama yüksek ücretliyi bırak,diğeri bile çıkmadı aq..babam cezaevinde,anam güvenlik,kardeşim okuyor daha ne olacaktı aq sokakta yatıp şarapçı mı olalım,öyle mi çıkacak bu dalga :D
-
seagate189 bunu yazdı
kalınırmı sizce burda :D
aga ben 3 yıl kaldım,tek sorun internet sıkıntıydı.cafeden parayla kod alıyorduk oda bi boka yaramıyordu.arkadasların da dediği gibi devlet binalara interneti çekti tc kimlik numaranla şifre alıp nete girilicek bu sene (ücretsiz)
benim yurt 198tl idi, aylık yemek fişi 210 lira felan :D kaldığın için üste 12lira almış gibisin :)
