Yüksek Ücretli Yurt Nasıldır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Merhaba hocalar yüksek ücretli yurt çıkmış normalde evde kalmayı planlıyordum ama bilmiyorum 

    nasıldır bu yüksek ücretli yurtlar

    odaları nasıldır

    biraz bilgi verirseniz sevinirim.


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    yurt yeni sistem yüksek ücretlilerdense (ki geneli öyle artık)

    *3 kişil odalar oluyor (yönetime bağlı olarak oda anahtarı sadece odada kalanlarda oluyor kapını kitliyorsun,benim yurtta öyleydi)

    *tuvalet banyo odada

    *odada tv ve minibuzdolabı var

    *hergün(yada 2günde bi) odan silinip süpürülüyo

    normal ücretli yurttan fakları bunlar; onlarla ortak yanı ise

    devlet baba sana günlük harca diye yemek yardımı veriyor kahvaltı için 2,20tl,akşam yemeği için 4,50tl (geçen sene buydu ama her ocakta zam geliyor.)

     

    hesapladığında devlet yurdunda kalmak bedavaya geliyor,hatta devlet sana üste para vermiş oluyor.

     

    kaçırma derim,çevre yapana kadar takıl.şehri gez tanı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    piradomim bunu yazdı

    yurt yeni sistem yüksek ücretlilerdense (ki geneli öyle artık)

    *3 kişil odalar oluyor (yönetime bağlı olarak oda anahtarı sadece odada kalanlarda oluyor kapını kitliyorsun,benim yurtta öyleydi)

    *tuvalet banyo odada

    *odada tv ve minibuzdolabı var

    *hergün(yada 2günde bi) odan silinip süpürülüyo

    normal ücretli yurttan fakları bunlar; onlarla ortak yanı ise

    devlet baba sana günlük harca diye yemek yardımı veriyor kahvaltı için 2,20tl,akşam yemeği için 4,50tl (geçen sene buydu ama her ocakta zam geliyor.)

     

    hesapladığında devlet yurdunda kalmak bedavaya geliyor,hatta devlet sana üste para vermiş oluyor.

     

    kaçırma derim,çevre yapana kadar takıl.şehri gez tanı

    eyvallah hocam sağol internet varmı odalarda ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    internet bu sene yurtlarda bedava kullanılmaya başlandı, her yurda kuruldumu bilmiyorum, başbakanın talimatıyla yapılacaktı muhtemelen her yurtta vardır..günlük limit 250-300 mb olması lazım..ayrıca yurdun içindeki internet cafeler ücret karşılığı bu hizmeti veriyorlar...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Bende Urla KYK dayım yüksek ücretli yurt 2 kişilikti bizimkiler ama bu sene 3 e çıkardılar sayıları mecburen yeni yurt yapmadıkları için.Herneyse arkadaşında dediği gibi herşey var bizimkinde tv hariç birda yazlık tarzında deniz manzaralı farkımız bu :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    yüksek ücretli dediğine aldanma çok bi fiyat farkı yok..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    eXeLanS bunu yazdı

    internet bu sene yurtlarda bedava kullanılmaya başlandı, her yurda kuruldumu bilmiyorum, başbakanın talimatıyla yapılacaktı muhtemelen her yurtta vardır..günlük limit 250-300 mb olması lazım..ayrıca yurdun içindeki internet cafeler ücret karşılığı bu hizmeti veriyorlar...

    vay amk bizim yurtta odalarda priz bile yoktu 

    florasandan çekiyorduk elektriği


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    özel yurtda aynı konfora 350 lira vermişdim 2007 de vay a.q


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    kalınırmı sizce burda  :D


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    bana çıksa ev falan düşünmezdim :D zaten ilk senem bu sene,seneye eve çıkacam..Ama yüksek ücretliyi bırak,diğeri bile çıkmadı aq..babam cezaevinde,anam güvenlik,kardeşim okuyor daha ne olacaktı aq sokakta yatıp şarapçı mı olalım,öyle mi çıkacak bu dalga :D


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    seagate189 bunu yazdı

    kalınırmı sizce burda  :D

    aga ben 3 yıl kaldım,tek sorun internet sıkıntıydı.cafeden parayla kod alıyorduk oda bi boka yaramıyordu.arkadasların da dediği gibi devlet binalara interneti çekti tc kimlik numaranla şifre alıp nete girilicek bu sene (ücretsiz)

    benim yurt 198tl idi, aylık yemek fişi 210 lira felan :D kaldığın için üste 12lira almış gibisin :)

Toplam Hit: 1739 Toplam Mesaj: 15