Yunanistan Silahlanıyor
-
abd tek düğmeye bassa bizim ülkemizde bir tane savaş uçağı yerinden kımıldamaz adamlar eski uçakları bize satıyorlar sattıkları şeyleride iyi biliyorlar
-
hoca sen banlanmaktan bıkmadınmı, nası uye oldun buraya. bilişim konusunda hiç mi bilgisi olmaz bir insanın, yaşında ufak heralde. tek tusla kalkmayan ucaklar falan alice harikalar diyarındamı yasıyorsun.
neyse konuya donelim, yunanistanın bu yaptıgı Türkiyenin hamlesine karşılık yapılmıstır. Türkiye 60 F-16 block 50 alımı için abd ile anlasmıstır. karsılık olarak yunanistan 40 yeni ucak almaya karar vermistir. bizim tank harici zırhlı araclarımızı artık kendimiz uretiyor olmamızdan oturu yani istedigimiz zaman istedigimiz miktarda uretip hizmete sunabilecek duruma gelmemizden oturu yunanistan karsılık olarak zırhlı muharebe aracı alımına karar vermistir. fırkateyn meseleside, dun haberini verdigim, yani fırkateynlerimize 227 milyon $ karsılıgında mk 41 dikey atesleme sistemi alımı ve hayalet korvet milgem uretimine karsılık yapılmıs bir alım olacak. yunanistan silahlanıyor ama, biz silahlandığımız için silahlanıyor.
-
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------abd tek düğmeye bassa bizim ülkemizde bir tane savaş uçağı yerinden kımıldamaz adamlar eski uçakları bize satıyorlar sattıkları şeyleride iyi biliyorlar
-----------------------------Git bi yüzünü yıka uyanırsın kendıne gelırsın rüya görmezsın en azından
-
Lozan antlaşmasını çiğnediğini söyleseydin daha net anlaşılırdı. adayı silahlandırması savaş ilanıdır.
-
Hep silahlansa ne yazar ateş olsa cürmü kadar yer yakar.
-
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------abd tek düğmeye bassa bizim ülkemizde bir tane savaş uçağı yerinden kımıldamaz adamlar eski uçakları bize satıyorlar sattıkları şeyleride iyi biliyorlar
-----------------------------Git bi yüzünü yıka uyanırsın kendıne gelırsın rüya görmezsın en azından
-----------------------------sende bi araştırma yap istersen adamlar uydudan istediklerini yapar onlardaki teknoloji kimde var sende uyda ve nasa hakkında biraz bilgi edin bence
-----------------------------Hee biliyorum benım donumu görebiliyolar şimdi
-
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------
DkN bunu yazdı:
-----------------------------hoca sen banlanmaktan bıkmadınmı, nası uye oldun buraya. bilişim konusunda hiç mi bilgisi olmaz bir insanın, yaşında ufak heralde. tek tusla kalkmayan ucaklar falan alice harikalar diyarındamı yasıyorsun.
neyse konuya donelim, yunanistanın bu yaptıgı Türkiyenin hamlesine karşılık yapılmıstır. Türkiye 60 F-16 block 50 alımı için abd ile anlasmıstır. karsılık olarak yunanistan 40 yeni ucak almaya karar vermistir. bizim tank harici zırhlı araclarımızı artık kendimiz uretiyor olmamızdan oturu yani istedigimiz zaman istedigimiz miktarda uretip hizmete sunabilecek duruma gelmemizden oturu yunanistan karsılık olarak zırhlı muharebe aracı alımına karar vermistir. fırkateyn meseleside, dun haberini verdigim, yani fırkateynlerimize 227 milyon $ karsılıgında mk 41 dikey atesleme sistemi alımı ve hayalet korvet milgem uretimine karsılık yapılmıs bir alım olacak. yunanistan silahlanıyor ama, biz silahlandığımız için silahlanıyor.
-----------------------------
uydu nasa hakkında bilgin varsa ucakların yerinden kalkmıyacağına anlarsın aga
-----------------------------
Dai, uydu, nasa kendilerini asamaz! yapamickalarai seyler arasinda senn bu dedigin... Kaldi ki jammerler bosuna uretilmiyo... -
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------abd tek düğmeye bassa bizim ülkemizde bir tane savaş uçağı yerinden kımıldamaz adamlar eski uçakları bize satıyorlar sattıkları şeyleride iyi biliyorlar
-----------------------------Sende bizim okuldaki ingilizce öğretmeni gibisin. O da amerika'dan aldığımız silahlarda böyle bir düğme olduğunu düşünüyordu ve bir savaş durumunda amerikanın bunları safdışı bıracağına inanıyordu. Ama gel gör ki ne oldu ?
Görevden salladılar. Yeni ingilizce öğretmenimizle mutluyuz.
-
cahil adamla tartışmaya girmeyin beyler.kıbrıs savaşında abdnin phantomlarını uçurdu mu bu ülke?tuşa mı bastılar?
bilişim konusunda hiç bir fikrin yok,tutturmuşsun uydu diye uydudan anlayın diyorsun senin anladığın en fazla şey tv uydusudur.şimdi sana burada gerek ben gerek dkn yazılımın milli olup olmamasının temel nedenini açıklaması zor değil,hatta sandman arkadaşımız elektronik harp konusunda eğitim göen arkadaşımız makale yazar ama senin gibi kara cahile ne desek boş.yazık senin için bu satırları yazarken kim bilir ne kadar enerji harcadım. -
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
axaraylim bunu yazdı:
-----------------------------
DkN bunu yazdı:
-----------------------------hoca sen banlanmaktan bıkmadınmı, nası uye oldun buraya. bilişim konusunda hiç mi bilgisi olmaz bir insanın, yaşında ufak heralde. tek tusla kalkmayan ucaklar falan alice harikalar diyarındamı yasıyorsun.
neyse konuya donelim, yunanistanın bu yaptıgı Türkiyenin hamlesine karşılık yapılmıstır. Türkiye 60 F-16 block 50 alımı için abd ile anlasmıstır. karsılık olarak yunanistan 40 yeni ucak almaya karar vermistir. bizim tank harici zırhlı araclarımızı artık kendimiz uretiyor olmamızdan oturu yani istedigimiz zaman istedigimiz miktarda uretip hizmete sunabilecek duruma gelmemizden oturu yunanistan karsılık olarak zırhlı muharebe aracı alımına karar vermistir. fırkateyn meseleside, dun haberini verdigim, yani fırkateynlerimize 227 milyon $ karsılıgında mk 41 dikey atesleme sistemi alımı ve hayalet korvet milgem uretimine karsılık yapılmıs bir alım olacak. yunanistan silahlanıyor ama, biz silahlandığımız için silahlanıyor.
-----------------------------
uydu nasa hakkında bilgin varsa ucakların yerinden kalkmıyacağına anlarsın aga
-----------------------------
Dai, uydu, nasa kendilerini asamaz! yapamickalarai seyler arasinda senn bu dedigin... Kaldi ki jammerler bosuna uretilmiyo...
-----------------------------
senin o cözüm yolu dediğin teknolojik aletleride üreten abd arkadaşlar adamlar boşuna dünyanın çeşitli ülkelerinden beyin göcü yaptırmıyorlar ne kadar bilim adamı varsa hepsini topladılar şu an iranda yapıyor aynısını bilimin teknolojinin merkezi abd dir
-----------------------------
Haji seni bukadar korktugun ABD zamaninda rusyadan caldigi Hayalet ucagin motor kapagini bile acamamisti... bir dugmeyle tum ucaklari saf disi birakicak. sanki bizde savas ucaklari icin OS (Operating System) yazabilecek muhendis yok a.k kimbilir alinan ucaklarin isletim sistemleri nekadar degistirilmistir... bu dedigini amerika bile ruyasinda goremez... kafani yorma sen...
