folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yunanistana Gitmek [Ucuza]



Yunanistana Gitmek [Ucuza]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    noluyo anlamadım ki millet geyiğe sarmış

    ciddi bişey sordum


    -----------------------------

    dostum burda millet başlığa yabancı kalınca hemen geyiğe çeviriyolar. Yalan değil benim de ilk aklıma egeden kaçak tekneyle geçmek geldi :). şaka bi yana bence yunanistan'a gitmeyi ucuza arama. en iyisi kampanyalara bakıp uçakla gitmek. ya da arabalı gemilere bak. bizimkiler alamanyadan gelirken italya-yunanistan-türkiye diye geliyolar biliyorum.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatal_Trag3dy
    Fatal_Trag3dy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2009
    Dişi

    Pro,benim de teyzem Yunanistan da yaşıyor...malum gelip gidiyor da,uçak olayı keseyi daraltınca o da çözüm yöntemi aramıştı...

    En ucuzu olarak,senin de dediğin gibi trenle selanik oradan atina olayını seçmiştik...biraz haşat oluyorsun ama değiyor açıkçası...Bir de trendeki yataklar çok rahat,en makul seçenek budur bence =)))

     

    Edit:Başlık altından sorayım...ben de Japonya ya gitmek istiyorum yav,en ucuz yolunu bilen biri var mı =))))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Tanıdığın Uluslar Arası Lojistik mezunu bir arkadaşın varsa, yoksa bul birini, Nasıl hallediyorlar bilmiyorum ama hallediyorlar, 340 lık bileti bana 70 e aldı adam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tanıdığın Uluslar Arası Lojistik mezunu bir arkadaşın varsa, yoksa bul birini, Nasıl hallediyorlar bilmiyorum ama hallediyorlar, 340 lık bileti bana 70 e aldı adam.


    -----------------------------

    tüh 6 ay daha beklersen lojistikden mezun oluyorum ben seni bi tıra sokar gönderirdim  :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Noolmuş bu içeriğe? :)


    enjoy i'm vaccinated
Toplam Hit: 4530 Toplam Mesaj: 26