Yunanistana Gitmek [Ucuza]
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
noluyo anlamadım ki millet geyiğe sarmış
ciddi bişey sordum
-----------------------------dostum burda millet başlığa yabancı kalınca hemen geyiğe çeviriyolar. Yalan değil benim de ilk aklıma egeden kaçak tekneyle geçmek geldi :). şaka bi yana bence yunanistan'a gitmeyi ucuza arama. en iyisi kampanyalara bakıp uçakla gitmek. ya da arabalı gemilere bak. bizimkiler alamanyadan gelirken italya-yunanistan-türkiye diye geliyolar biliyorum.
-
Pro,benim de teyzem Yunanistan da yaşıyor...malum gelip gidiyor da,uçak olayı keseyi daraltınca o da çözüm yöntemi aramıştı...
En ucuzu olarak,senin de dediğin gibi trenle selanik oradan atina olayını seçmiştik...biraz haşat oluyorsun ama değiyor açıkçası...Bir de trendeki yataklar çok rahat,en makul seçenek budur bence =)))
Edit:Başlık altından sorayım...ben de Japonya ya gitmek istiyorum yav,en ucuz yolunu bilen biri var mı =))))
-
Tanıdığın Uluslar Arası Lojistik mezunu bir arkadaşın varsa, yoksa bul birini, Nasıl hallediyorlar bilmiyorum ama hallediyorlar, 340 lık bileti bana 70 e aldı adam.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
Tanıdığın Uluslar Arası Lojistik mezunu bir arkadaşın varsa, yoksa bul birini, Nasıl hallediyorlar bilmiyorum ama hallediyorlar, 340 lık bileti bana 70 e aldı adam.
-----------------------------tüh 6 ay daha beklersen lojistikden mezun oluyorum ben seni bi tıra sokar gönderirdim :D
-
Noolmuş bu içeriğe? :)
