Yurt,Burs Ve Katkı Kredisi Başvuruları
-
ÖSYM TARAFINDAN BİR YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMINA GİRMEYE HAK KAZANAN HAZIRLIK VE BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN, YURT,BURS,ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ BAŞVURULARI 14 AĞUSTOS 2009 CUMA GÜNÜ SAAT 14.00’ DE BAŞLAYACAKTIR.
2009-2010 öğretim döneminde ÖSYM tarafından bir yüksek öğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden Kurumumuz yurtlarında barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler başvurularını 14 Ağustos 2009 Cuma günü saat 14.00’den itibaren Kurumumuz www.kyk.gov.tr internet adresinden yapacaklardır. Başvurular 25 Ağustos 2009 Salı günü saat 14.00’e kadar yapılacak olup, yurt başvuru sonuçları 30 Ağustos 2009 tarihinde açıklanacaktır.
Yurt kayıtları 31 Ağustos-11 Eylül 2009 (11 Eylül 2009 dahil) tarihleri arasında yapılacak, yurtlar 23 Eylül 2009 tarihinde hizmete açılacaktır.
-
Allah razı olsun hocam :)
-
cümlemizden
-
hayırlısı bakalım hacı . ınsallah gırerız ya su yurtlara :D yoksa ısım yas elın trabzonnda ne yabarım :D
-
geri ödemesiz hangı burslar var arkadaslar ?
-
başbakanlık bursu geri ödemesiz
-
alırken parayı cok güzel ayda 180ytl iyi oluyorda sonra ödemesi olacak =/ :)
-
başbakanlık bursunu kaldırmışlar galibaa
-
olabilir ama ben kalkmadı diye biliyorum biraz daha iyi araştır hocam
-
zamanında öğrenim kredisi ve katkı kredisi almıştım. şuan ödeyeceğim tutar 7.5 milyar civarında.
o kredi vs. alırken dikkatli düşünün.
-
geçen sene kredi alanların yenileme filan durumu yok demi. devam ediyos ?
