Yurtdisi Kis Tatili Önerileri
-
Kaan bunu yazdı
Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel.

Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.
-
hallstatt a sanirim direk ucak yok hocam, salzburg üzerinden gitmek gerek. Orda bir arkadasim da yasiyor, olmazsa onu da ziyaret ederim.. Güzel bir yer resimlere baktim.. Ben cek cumhuriyetinde 1.5 yil yasadim hocam, cok gittim prag'a, artik gina geldi :)
-
Bende Kafkasya taraflarına bakıyorum. Soci, filan.
-
Bosna Hersek - Jahorina
Bosna Hersek - Bjelasnica
Sırbistan - Kopaonik
Sırbistan - Zlatibor
Bulgaristan - Bansko
Aklıma geldikçe ekleme yapabilirim.
-
BosnaK bunu yazdı
Bosna Hersek - Jahorina
Bosna Hersek - Bjelasnica
Sırbistan - Kopaonik
Sırbistan - Zlatibor
Bulgaristan - Bansko
Aklıma geldikçe ekleme yapabilirim.
tesekkürler hocam, aksam eve gidince tek tek bakacagim
-
Hocam Macaristana gidebilirsin. Budapeşte güzel olur. Hatta oradan Miskolc'e geçip termal suların olduğu mağaralarda keyif yapabilirsin :)
Like this:
Edit: Şubatta buraya gidicem bende 9 günlük bir tatil planım var, vizeyi 2 saat önce aldım.
Dryrock tarafından 04/Ara/17 09:48 tarihinde düzenlenmiştir -
torpedo_XL bunu yazdıKaan bunu yazdı
Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel.

Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.
Abi resim harikaymış..
-
zeybekustasi bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıKaan bunu yazdı
Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel.

Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.
Abi resim harikaymış..
Tatil masraflarını da yazarsanız iyi olur belki ilerde giden birileri olur ne bileyim :D:D
-
Dryrock bunu yazdı
Hocam Macaristana gidebilirsin. Budapeşte güzel olur. Hatta oradan Miskolc'e geçip termal suların olduğu mağaralarda keyif yapabilirsin :)
Like this:
Edit: Şubatta buraya gidicem bende 9 günlük bir tatil planım var, vizeyi 2 saat önce aldım.
budapeste'ye gittim hocam, harika bir yer. Bana göre istanbul'dan sonra en güzel sehir.. Tekrar gidecegim ama kis icin degil :) Sagolasin öneri icin.
@MhmdAlmz, tamam hocam yazarim masraflari :)
-
MhmdAlmz bunu yazdızeybekustasi bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıKaan bunu yazdı
Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel.

Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.
Abi resim harikaymış..
Tatil masraflarını da yazarsanız iyi olur belki ilerde giden birileri olur ne bileyim :D:D
Aynı şeyi Uzungölde hissetmiştim. Tahtası gacır gucur eden otantik bir otelden dışarı baktığımda tıpkı buna benzeyen bir manzara vardı hafif kar yağmış ortam buz gibi ama otel sıcak. Yanımda kız arkadaşım. Ah ulan be.. Gerçi uzungöl bozuldu da burası çok iyiye benziyor. Bende masrafları merak ettim çok.
