folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yurtdisi Kis Tatili Önerileri



Yurtdisi Kis Tatili Önerileri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Kaan bunu yazdı

    Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel. 

     

    Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hallstatt a sanirim direk ucak yok hocam, salzburg üzerinden gitmek gerek. Orda bir arkadasim da yasiyor, olmazsa onu da ziyaret ederim.. Güzel bir yer resimlere baktim.. Ben cek cumhuriyetinde 1.5 yil yasadim hocam, cok gittim prag'a, artik gina geldi :) 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Bende Kafkasya taraflarına bakıyorum. Soci, filan. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosnaK
    BosnaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Bosna Hersek - Jahorina

    Bosna Hersek - Bjelasnica

    Sırbistan - Kopaonik

    Sırbistan - Zlatibor

    Bulgaristan - Bansko

     

    Aklıma geldikçe ekleme yapabilirim.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    BosnaK bunu yazdı

    Bosna Hersek - Jahorina

    Bosna Hersek - Bjelasnica

    Sırbistan - Kopaonik

    Sırbistan - Zlatibor

    Bulgaristan - Bansko

     

    Aklıma geldikçe ekleme yapabilirim.

     

    tesekkürler hocam, aksam eve gidince tek tek bakacagim


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dryrock
    Dryrock's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2014
    Erkek

    Hocam Macaristana gidebilirsin. Budapeşte güzel olur. Hatta oradan Miskolc'e geçip termal suların olduğu mağaralarda keyif yapabilirsin :)

     

    Like this:

    https://www.tripadvisor.com.tr/Attraction_Review-g274902-d1788680-Reviews-Cave_Bath_of_Miskolctapolca-Miskolc_Borsod_Abauj_Zemplen_County_Northern_Hungary.html

     

    Edit: Şubatta buraya gidicem bende 9 günlük bir tatil planım var, vizeyi 2 saat önce aldım.

    Dryrock tarafından 04/Ara/17 09:48 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel. 

     

    Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.

    Abi resim harikaymış..


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel. 

     

    Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.

    Abi resim harikaymış..

    Tatil masraflarını da yazarsanız iyi olur belki ilerde giden birileri olur ne bileyim :D:D


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Dryrock bunu yazdı

    Hocam Macaristana gidebilirsin. Budapeşte güzel olur. Hatta oradan Miskolc'e geçip termal suların olduğu mağaralarda keyif yapabilirsin :)

     

    Like this:

    https://www.tripadvisor.com.tr/Attraction_Review-g274902-d1788680-Reviews-Cave_Bath_of_Miskolctapolca-Miskolc_Borsod_Abauj_Zemplen_County_Northern_Hungary.html

     

    Edit: Şubatta buraya gidicem bende 9 günlük bir tatil planım var, vizeyi 2 saat önce aldım.

    budapeste'ye gittim hocam, harika bir yer. Bana göre istanbul'dan sonra en güzel sehir.. Tekrar gidecegim ama kis icin degil :)  Sagolasin öneri icin.

     

    @MhmdAlmz, tamam hocam yazarim masraflari :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Geçen sene sanıyorum Aralık 20den 4 ocağa kadar bir tatil yapmıştık. 3er gün arayla munich, nurnberg, prag, viyana, hallstat yaptik. Benim en beğendiğim yer hallstat oldu. Gerçekten filmlerdeki, belgesellerdeki gibi bir ortam var. Sessiz sakin kafa toplayacağın bir yer. Salzburg da yakındı ama vakit kalmamıştı. Gezecem diyorsan ve gormediysen prag güzel. 

     

    Ben de halstatt - salzburg diyorum. Daha kuzeyi dışarda gezme açısından çekilecek gibi değil şuan soğukluk olarak.

    Abi resim harikaymış..

    Tatil masraflarını da yazarsanız iyi olur belki ilerde giden birileri olur ne bileyim :D:D

    Aynı şeyi Uzungölde hissetmiştim. Tahtası gacır gucur eden otantik bir otelden dışarı baktığımda tıpkı buna benzeyen bir manzara vardı hafif kar yağmış ortam buz gibi ama otel sıcak. Yanımda kız arkadaşım. Ah ulan be.. Gerçi uzungöl bozuldu da burası çok iyiye benziyor. Bende masrafları merak ettim çok.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 3584 Toplam Mesaj: 28
kış tatili