Yurtdışı Onaylı Paypal
-
Yakın fiyatlarda yerini tutabilecek başka bir program yok dostum malesef Türkiye'den bazı arkadaşlar scriptler yazdılar onların ticari ahlaklarını görmen lazım malesef sırf hinliğe vurdular bu yüzden programı almam gerekiyor paran var ise 1000 küsür $ verip kralını alabiliyorsun ama 3-5 kuruş gelir elde edebilmek için binbir türlü maymunluk yapmak zorunda kalıyoruz işte. Türkiye den istendiği takdirde bu programın misli düzeyinde programlar çıkabilecekken colin arkadaşın da anlattığı gibi bir sürü kişi dışarıdan temin ediyor bir şekilde bu programı ve benzerlerini.
-
SickSubmitter falan alsana işini görmüyormu?
-
Görmüyor hocam o var zaten doğru dürüst çalışmıyor post konusunda
-
biz yazsak nasıl olur acaba? pazarı nedir hocam bu tip programların?
edit: birde onlarda olmayıp bizde olan bir şey olmalı ki onlarında müşterisini çarpalım :P
-
Basit hocam hemen söyleyeyim programın eksik yönünü sana . Bu tür bir rogram yazın sırf benden size en az 15 müşteri:) Pazarı çok büyük dostum ama dediğim gibi bizimkiler malesef ille yüzlerine gözlerine bulaştırdılar yıldırdılar çok kişide aldı zira hepsinin elinde kaldı çalışmıyor şimdi. yazın çalışsın siz müşteri aramazsınız müşteri sizi bulur o kadar iddialıyım.
-
zeyrekli bunu yazdı:
-----------------------------
Basit hocam hemen söyleyeyim programın eksik yönünü sana . Bu tür bir rogram yazın sırf benden size en az 15 müşteri:) Pazarı çok büyük dostum ama dediğim gibi bizimkiler malesef ille yüzlerine gözlerine bulaştırdılar yıldırdılar çok kişide aldı zira hepsinin elinde kaldı çalışmıyor şimdi. yazın çalışsın siz müşteri aramazsınız müşteri sizi bulur o kadar iddialıyım.
-----------------------------türkiye örneklerini sunabilir misin hocam bana?
screenshot vs ?
-
Sunamam hocam o konuda ben akıllı çıkanlardanım almadım almaya niyetlendim çok ancak almadım. Türk örnekleri program değil script ti am örnek konular filan bulur pm lerim sana.
-
yav resmen bağıra bağıra 40$ verdim:) yurtdışında paypalı olan arkadaşlar varsa şu an programı arayan en az 7-8 kişi var 20 den alın 30 dan satarsınız en azından yabancıya gitmez benden söylemesi.
