Yurtdışından Gelen Kargo Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    fatX bunu yazdı

    Bizim duckrock'tan söylediğimiz alet de takılmış bugün gidicektik almaya kalkamadım yataktan :D Bizimkini de al gitmişken :)

    Huwelask hocam söylediğine göre bu durum korku rüyamız olan gümrükten geçememe problemi değil o zaman?

    valla umarım değildir o telefonu istiyorum çünkü :) Bakalım salı günü boşum gidip bakıcam alabilirsem alıcam olayları burda paylaşırım

    daha önce giden olursa ne yaptı ne etti anlatsın ona göre gidelim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    fatX bunu yazdı

    Bizim duckrock'tan söylediğimiz alet de takılmış bugün gidicektik almaya kalkamadım yataktan :D Bizimkini de al gitmişken :)

    Huwelask hocam söylediğine göre bu durum korku rüyamız olan gümrükten geçememe problemi değil o zaman?

    Gömrükten geçmeyen posta bilgisi size kağıtla iletilmez,siteden sorguyla öğrenirsiniz ve geri gönderilir veya özel durumlarda bekletilir.


    Wordpressten tiksiniyorum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Bi feedback veriyim. Bizim aleti vermediler. Kargoyu yanımızda açıp HTC telefon bu, yasak kargo deyip paketlediler tekrar. Şimdi geri gidiyor alet :|


    Altan naptın oğlum :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    fatX bunu yazdı

    Bi feedback veriyim. Bizim aleti vermediler. Kargoyu yanımızda açıp HTC telefon bu, yasak kargo deyip paketlediler tekrar. Şimdi geri gidiyor alet :|

    Senin dediğin bu olay nerde gerçekleşti acaba.Size haber nasıl ulaştırıldı.PTT Sitesindeki sorguda son durum olarak ne ve nerde görünüyordu.Tabi ki gömrükten geçmeyen kargolar ama geçip geçmediğini bulunduğu yer ve bildirim şeklinden kestirmek mümkün.

    Avpim Dış gelen Servisi'nde mi?


    Wordpressten tiksiniyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    HuwelAsK bunu yazdı
    fatX bunu yazdı

    Bi feedback veriyim. Bizim aleti vermediler. Kargoyu yanımızda açıp HTC telefon bu, yasak kargo deyip paketlediler tekrar. Şimdi geri gidiyor alet :|

    Senin dediğin bu olay nerde gerçekleşti acaba.Size haber nasıl ulaştırıldı.PTT Sitesindeki sorguda son durum olarak ne ve nerde görünüyordu.Tabi ki gömrükten geçmeyen kargolar ama geçip geçmediğini bulunduğu yer ve bildirim şeklinden kestirmek mümkün.

    Avpim Dış gelen Servisi'nde mi?

    Haber gelmedi hocam bize. PTT'nin sorgudaki güncellemelere göre hareket ettik. O da şöyley bişey.

     04/12/12 14:56   2012-12-04 14:56:00   Insert item into bag (Otb)   Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden)   SINGAPORE (Yurt Disi) 
     04/12/12 14:56   2012-12-04 14:56:00   Receive item at office of exchange (Otb)   Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi   SINGAPORE (Yurt Disi) 
     12/12/12 14:48   2012-12-12 14:48:19   Receive item at office of exchange (Inb)   Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi   TÜRKIYE 
     13/12/12 21:13   2012-12-13 21:13:02   Send item to customs (Inb)   Gonderi gumruge sevk edildi (Gelen)   TÜRKIYE 
     19/12/12 11:17   2012-12-19 11:17:15   Send item to domestic location (Inb)   Gönderi Yurt Içi Merkezine Sevk Edildi   TÜRKIYE 
     20/12/12 11:45   2012-12-20 11:45:10   Unsuccessful item delivery attempt (Inb)   Teslim girisiminde bulunuldu veya Teslim edilemedi (Gelen)   TÜRKIYE 
    1.
    Torbaya Eklendi - İSTANBUL(AVR)(İST.ULUSLARARASI PİM)
    13/12/2012 21:12:06
    2.
    Gönderinin Geliş Kaydı Yapıldı - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 10:33:41
    3.
    Gümrükten Çıktı - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:17:15
    4.
    PTT İşyerine Teslim Edildi - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:28:34
    5.
    Alıcıya İhbar Gönderildi,Gümrükte Tutuluyor - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:45:10

    Altan naptın oğlum :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    nettin?


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Bu gömrük olayında biraz bildiklerimden kuşku duymaya başladım.

    Ama şöyle bir iyilikle yanılıyorsam telafi etmeye çalışayım.

    En fazla 2 kişi olmak kaydıyla;

    Barkod nosunu, Kimlik bilgileriyle beraber gönderen(PM) arkadaşlar için yarın yetkili olarak sorgulatıp emin olamazsam resmi olarak Kim'e bilgi talebinde bulunup kargoları hakkında net bilgi edinmeye çalışabilirim.


    Wordpressten tiksiniyorum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Ben bu amk yerınden (trduck) D900i getırttım hoc de sorun olmadı gıttım aldım geldım :D

    Sizde sıkıntı nerde?


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    fatX bunu yazdı
    HuwelAsK bunu yazdı
    fatX bunu yazdı

    Bi feedback veriyim. Bizim aleti vermediler. Kargoyu yanımızda açıp HTC telefon bu, yasak kargo deyip paketlediler tekrar. Şimdi geri gidiyor alet :|

    Senin dediğin bu olay nerde gerçekleşti acaba.Size haber nasıl ulaştırıldı.PTT Sitesindeki sorguda son durum olarak ne ve nerde görünüyordu.Tabi ki gömrükten geçmeyen kargolar ama geçip geçmediğini bulunduğu yer ve bildirim şeklinden kestirmek mümkün.

    Avpim Dış gelen Servisi'nde mi?

    Haber gelmedi hocam bize. PTT'nin sorgudaki güncellemelere göre hareket ettik. O da şöyley bişey.

     04/12/12 14:56   2012-12-04 14:56:00   Insert item into bag (Otb)   Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden)   SINGAPORE (Yurt Disi) 
     04/12/12 14:56   2012-12-04 14:56:00   Receive item at office of exchange (Otb)   Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi   SINGAPORE (Yurt Disi) 
     12/12/12 14:48   2012-12-12 14:48:19   Receive item at office of exchange (Inb)   Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi   TÜRKIYE 
     13/12/12 21:13   2012-12-13 21:13:02   Send item to customs (Inb)   Gonderi gumruge sevk edildi (Gelen)   TÜRKIYE 
     19/12/12 11:17   2012-12-19 11:17:15   Send item to domestic location (Inb)   Gönderi Yurt Içi Merkezine Sevk Edildi   TÜRKIYE 
     20/12/12 11:45   2012-12-20 11:45:10   Unsuccessful item delivery attempt (Inb)   Teslim girisiminde bulunuldu veya Teslim edilemedi (Gelen)   TÜRKIYE 
    1.
    Torbaya Eklendi - İSTANBUL(AVR)(İST.ULUSLARARASI PİM)
    13/12/2012 21:12:06
    2.
    Gönderinin Geliş Kaydı Yapıldı - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 10:33:41
    3.
    Gümrükten Çıktı - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:17:15
    4.
    PTT İşyerine Teslim Edildi - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:28:34
    5.
    Alıcıya İhbar Gönderildi,Gümrükte Tutuluyor - İSTANBUL(AVR)(İST ULUSLARARASI KİM)
    19/12/2012 11:45:10

    Seninki otobüsü kaçırmaya benzemiş.

    -Kapıdan alabilirdin.

    -Sizin İlçe/Semt PTT şubesinden alabilirdin.

    -Ordan geri gitmeden 3 gün içinde yine gidip alabilirdin.

    -Sorun:takipsizlik.

    Çıkış noktasında ne olur ne olmaz diye beklemeye alınmış ve süre dolunca geri gönderecekler.Diğer koşullarda sıfır inceleme ile teslim alabilecekken Şu an bulunduğu yerde kontrol edilebilitesi var ama kargoyu açmadan da imzadan sonra iyi günler derlerse şaşırma.


    Wordpressten tiksiniyorum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam işlem zamanlarına bakarsan kargo dağıtıma hiç çıkmıyor ordaki son 3-4 işlemin gerçekleşmesi bi anda oluyor swn akşam eve gidip baktığında ürünün gümrükte bekletildiğini anlıyosun

     

    bende bu gün gümrüğe gittim memur pakedi yanımda açtı ve telefon olduğunu görünce tekrar paketletti zorlasanız belki biraz parayla halledebiklirsiniz ama benim kargo zaten 70-80 tl değerinde astarı yüzünü geçmesin diye çokta zorlamdım.

    sonuçta kargo geri gönderildi bundan sonra ya para iadesi alıcam (alabilirsem) yada tekrar farklı bi adreste şansımı denicem ki buda en az 2 ay filan sürer kargonun gidep tekarar gelmesi :P

Toplam Hit: 8947 Toplam Mesaj: 21