Yurtiçi Kargo Teslimat Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    İş bu yüzden kaybediyoruz...

    Hatayı nerde olduğunu aramıyoruz, şube hatali diyorsun, örnegin günlük 6 kuriye 2 araç ile ortalama bir boy kargoyu 800 tane teslim edebilse bu adamlar bulara 1500 tane kargo gönderiyorlar ee sen hem 1,400-1,600 TL çalişcan hemde %100 üstünde perfonmas göstereceksin (arada hem kötü niyetli çalişanlarda var işi yavaşlatan) sonra kargon gelmez. Adamlar paranın dibine vursunlar şirketleri yükselsinler bizim sayemizde bi cefasını çekelim adamlar sefasını.

    Dev gibi büyüyen sanal alişveriş için kanun veya tasarı getirmezler ama milletin uckuru nasıl toparliyacagiz diye düşürler.

    Adamlar hakklı para kimdeyse onun sözü geçer biz burdan daha çok yazarız.


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Yurtiçi kargonun olayı sürümden kazanmak. N11, gittigidiyor, Hepsiburada vs gibi alışveriş sitelerinin %80'i bunları kullanıyor. Zira atıyorum x kargo 2 liraya götürürken bunlar 50 kuruşa götürüyor. Tabi bu da satıcının işine geliyor. 

    Normal olarak şubelerde yoğunluk oluyor birde şubeye az eleman alıyorlar maaş giderinden kısmak için. Elemanlar yetişemiyor tabi. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    adeleks bunu yazdı

    11.11 kampanyasında telefon aldım pztesi gününden beri amk şubesinde bekliyor şube telefonları siklemiyor çoğu zaman çalmadan kapanıyor , müşteri hizmetlerinin en iyi yaptığı şey şikayet kaydı oluşturmak 5. şikayetimi oluşturdum gidip alayım desem 40-45 km uzaklıktayım mağaza ile iletişime geçtim o da bişey yapamadı tamam anlarım yoğunsundur yetişemiyorsundur ama en azından bi tarih, gün verin mk her gün evde birilerini bırakmak zorunda kalmayım . yok mu şöyle daşaklı birinin mail adresi falan mail atayım siksin şubedekileri 

    facebook sayfasına sürekli mesaj at geciken kargo diye

    sürekli aynı mesajı tekrarla,şikayetvar,y.içi genel müd.lük aklına gelebilecek heryere şikayet bak gör neler oluyor

    ben yaptım sonuc kargo gecikmesi yok

     

    ek yorum:aslında suç bu kargo şirketlerinin sahiplerinde yada ceo denen genel mud. zımbırtısı g*tverenlerde.cok kurcaladım bu mevzuları,adamlar üç kuruşa çalıştırılıyor,köle misali.

    sesi çıkanı,hak arayanı,sendika v.s diyeni anında şut.yada eleman kendi bırakıyor.memnun olmayan elemanlar işi savsaklıyor.durum bundan ibaret.sonuç yine millet mağdur oluyor


    mademki türksün systeme göster ürksün
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    haklısınız suç firmada bunu konu açarkende belirttim az kişi çalışıyor işleri yoğun oluyor yetiştiremiyorlar ama dediğim gibi en azından beni aramalarını geçtim sisteme "Alıcıya adreste ulaşılamamıştır" notu düşecekleri yerine şu tarihte dağıtıma çıkacaktık denilseydi ona bile razıydım. ha geldi ha gelecek deyip her gün evde birilerini bırakmak zorunda kalmazdım . Alıcıya adreste ulaşılamamıştır yazısı zaten insanı çileden çıkarmaya yetiyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek

    Valla artık çalışan hiçkimseye kızamıyorum. Çünkü gerçekten işler çok yoğun oluyor. Ben alt tarafı bir çelik kapı fabrikasında direktörüm fakat benim bile işlerim o kadar yoğun oluyorki. 1 haftada yetiştirmem gereken kapıyı 13 günde yetiştiriyorum bazen. Sonra adam çıkıp diyoki "alt tarafı kapı yapıyorsun". Lan madem o kadar kolay, gel yap o zaman amk. Bir fabrikada sen aç ta bizde rahat edelim sende.


    Caglar.Boss
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Ayni sorunu ben de yasiyorum sube telefona cok cok nadir bakiyor.


    KNOWLEDGE IS POWER!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Hocam git kargonu al yoksa gelip alınmadı deyip geldiği adrese geri yollarlar n11 kuponunda yanar. 

    n11 ile görüşüp kupon iadesini isteyecem olmaz derlerse en kötü kupon yanar.  bunlar kargoyu kaybetmesin hala şubede gözüküyor o kadar şikayet ettik mail attık bi ziki becerip getiremediler . kaç günden sonra geri gönderiyorlar hocam yarın tam 10 gün oluyor yeterki geri göndersinler mk telefonunu getirmesinler bu saatten sonra 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    O telefonu ..................................................................... (boşluga hayat edebileceginiz şekilde küfür doldurun), ben daha fazlasini ettim bir insan böyle mağdur edilmez , inşallah daha fazlası başlarına gelir.

    Vala hocam bide paralı kupan sanırım böyle mal bir sistem işte n11 ayni bok , kargo şirketleri aynı bok , tüketiciyi koruyan yasa ve kurumlar ayni.

    Bi amazondan al nasıl ilgileniyorlar adam müşteriye önem gösteriyor dünya capında bide bunlar kuresel pazara bile acilamamişlar ki bu kafa ile acılamazlar zaten.

     


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Aslında dostum Kargolar da Ulaştırma Bakanlığı' na bağlılar, oradan yetki belgesi alıyorlar. Sen bu işi noterden tasdikleyebilirsen  veya prosedürünü bilmiyorum ama, polise gidip tutanak tutturursan, ardından da Ulaştırma Bakanlığı' na şikayet edersen bence canlarını çok fazla yakarsın. O yetki belgelerine mlyarlar ödüyorlar ve iptal edilirse marka üzerine iptal ediliyor. Dolayısıyla  Tüm markaların değişmesi vs. gibi işlemler devreye girmek zorunda kalıyor. Hukukçular elbet daha iyi bilirler ama benim bildiğim Ulaştırma Bakanlığı kaz gelecek yerden tavuk esirgemez ve prosedürü tam ( polis tutanağı veya noter ) olan şikayetlerle özel olarak ilgilenir.

    Ya da Doğrudan firma yetkilisine ulaşıp, polis tutanağı veya noter onayıyla Bakanlığa şikayet ettiğini veya edeceğini söyle bakalım tavır nasıl değişecek..


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    https://eksisozluk.com/yurtici-kargonun-paketleri-ortalikta-birakmasi--5235726 

    belki benim paketide böyle sağ sola attılar sonra kayboldu 

Toplam Hit: 3691 Toplam Mesaj: 34
kargo yurtiçi kargo yurtiçi