Yüzüklerin Efendisi Oyununda "ALLAH"
-
tek soru oyunu sunucu üstündenmi oynuyorsun?
-
hayır networktan oynuyorum :)
uppp
-
şöyle birşey var
silkroad oynadıgım dönemde de Allah sansürlüydü.
çünkü piçler paso Fuck Allah yazıp duruyodu (Haşa!)
-
Ne kafaya takıyon kardeş, oyununu oyna, herkesin inancı kendine...
-
mRBerkay bunu yazdı:
-----------------------------galiba ea games yaptı ancak ea games in böyle bir şey yapacağını hiç sanmıyorum..
-----------------------------EA GAMES BIR ILLUMINATI KURULUSUDUR... KOKENI MASON LOCASI DESTEKLIDIR.. TABIKI YAPARLAR BOL KESEDEN ATMA
-
bu şeye benzedi bir arada joomlada god mode var tanrı modu :D nasıl tanrı modu olur diye n edemek sitiyor diye konu açılmıştı aklıma o geldi :)
-
Aynı durum Metin 2'de de vardı eskiden.. gm'nin birine sormuştum.Küfür etmesinler diye demişti.Garip kurallar bunlar..
-
napcan işte şerefsizler
