folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zamanımı Neya Ayırmalıyım



Zamanımı Neya Ayırmalıyım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    evet bende ona karar verdim egitim seti yarısını indirdim nerdeyse

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    azizsenel55 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence dil öğren
    -----------------------------

     

    katılıyorum. tamamen öğrenemezsin tabi dili ama boş zamanında ne kapsan kardır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Kesinlikle yabanci dil ogrenmelisin..En azindan kendine birseyler katmis olacaksin..

    Bos bos vakit gecirmekten daha iyidir..Kolay gelsin simdiden..


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    oyun, alkol, porno ... paran varsa fuhuş - str et  asıl askerlik askerden sonra başlıcak o zaman düşünürsün yabancı dilmiş bokmuş püsürmüş + zaten düşünecen ya ss ya ss

    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 2233 Toplam Mesaj: 15