Zamanımı Neya Ayırmalıyım
-
evet bende ona karar verdim egitim seti yarısını indirdim nerdeyse
-
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------
bence dil öğren
-----------------------------katılıyorum. tamamen öğrenemezsin tabi dili ama boş zamanında ne kapsan kardır.
-
Kesinlikle yabanci dil ogrenmelisin..En azindan kendine birseyler katmis olacaksin..
Bos bos vakit gecirmekten daha iyidir..Kolay gelsin simdiden..
-
oyun, alkol, porno ... paran varsa fuhuş - str et asıl askerlik askerden sonra başlıcak o zaman düşünürsün yabancı dilmiş bokmuş püsürmüş + zaten düşünecen ya ss ya ss
Toplam Hit: 2233 Toplam Mesaj: 15
