Zamansız Zamanlarda
-
PirtakoZ bunu yazdı:
-----------------------------EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Zaman diye bir şey yok aslında...
-----------------------------Aha şimdi ayıkla pirincin taşını :D
Şaka bi yana çok hoş bi paylaşım olmuş teşekkürler...
-----------------------------çok doğru söylüyor zaman diye bişey yok sadece bize göre bir birim var uzaylıya sorsan 1960 nerdeydin diye hastir der veya aya git bakalım zaman nasıl olacak neyse yazıyı farklı yöne kaydırmayalım
compu güzel paylaşım aslında hepimizin bu tür sorunları var çok şey çıkarılacak bir yazı sagolasın.
bu arada yazı erdal demirkırana ait sanırsam.
-
Sabah doğup akşam ölecek şekilde yaşadıklarına göre herkez birbirine veriyor olmalı :|
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Sabah doğup akşam ölecek şekilde yaşadıklarına göre herkez birbirine veriyor olmalı :|
-----------------------------:) zuahahahah Senin kesin inşaat veya makine mühendisliğinden kankaların var :)
