Zamunda Üye Alımı Açıldı
-
Aramayı nereden yapacağız? medieval 2 total war indirmek istedim ama subtitles'dan aradım ama sonuç bulunmadı? Birde +18 bölümlerin aramada ve ana sayfada gözükmemesi hatta engellemek için ayarlama seçeneğimiz var mı?
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------Aramayı nereden yapacağız? medieval 2 total war indirmek istedim ama subtitles'dan aradım ama sonuç bulunmadı? Birde +18 bölümlerin aramada ve ana sayfada gözükmemesi hatta engellemek için ayarlama seçeneğimiz var mı?
-----------------------------aramayı buradan yapabilirsin. +18 bölüm kapatılıyor mu bilmiyorum.
edit : http://zamunda.net/browse.php?search=medieval+2&cat=0&incldead=1
-
@ ulquiorra
Public değil ama üyelik zaten belirli zamanlarda açılıyorsa public demektir,ratio yokmuş galiba bu durumda public gibi bir şey oluyor zaten.Benim sormak istediğim daha ziyade içerik ile ilgiliydi,Torrentz de 8 mbit net ile full down yapılıyor zaten.Eminim Zamunda da böyledir de içerik olarak Torrentz de bulamayacağız bir veri zamunda da var mıdır mesela ? -
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------@ ulquiorra
Public değil ama üyelik zaten belirli zamanlarda açılıyorsa public demektir,ratio yokmuş galiba bu durumda public gibi bir şey oluyor zaten.Benim sormak istediğim daha ziyade içerik ile ilgiliydi,Torrentz de 8 mbit net ile full down yapılıyor zaten.Eminim Zamunda da böyledir de içerik olarak Torrentz de bulamayacağız bir veri zamunda da var mıdır mesela ?
-----------------------------üyelik acılınca public mi? sence üyelik gerektiren torrent siteleri sadece hızı yüksek tutmak için mi böyle bir yol izliyorlar?
acta diye birşey duydun mu daha önce?
işin özü içerik olarak diger sitelerden daha kısıtlı ama torrentzden çok daha güvenli. actanın bulgaristanda meclisten geçmesini engellediler. sadece zamunda degil tabi halkın genel hareketiydi.
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------@ ulquiorra
Public değil ama üyelik zaten belirli zamanlarda açılıyorsa public demektir,ratio yokmuş galiba bu durumda public gibi bir şey oluyor zaten.Benim sormak istediğim daha ziyade içerik ile ilgiliydi,Torrentz de 8 mbit net ile full down yapılıyor zaten.Eminim Zamunda da böyledir de içerik olarak Torrentz de bulamayacağız bir veri zamunda da var mıdır mesela ?
-----------------------------üyelik acılınca public mi? sence üyelik gerektiren torrent siteleri sadece hızı yüksek tutmak için mi böyle bir yol izliyorlar?
acta diye birşey duydun mu daha önce?
işin özü içerik olarak diger sitelerden daha kısıtlı ama torrentzden çok daha güvenli. actanın bulgaristanda meclisten geçmesini engellediler. sadece zamunda degil tabi halkın genel hareketiydi.
http://www.youhavedownloaded.com/
-----------------------------bu ne hacı ?
-
sayfayı acamıom ki alim bi tane :S elinde olan varsa versin ya arada bişi indireceğim tutuo bi saatte inio :S
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------@ ulquiorra
Public değil ama üyelik zaten belirli zamanlarda açılıyorsa public demektir,ratio yokmuş galiba bu durumda public gibi bir şey oluyor zaten.Benim sormak istediğim daha ziyade içerik ile ilgiliydi,Torrentz de 8 mbit net ile full down yapılıyor zaten.Eminim Zamunda da böyledir de içerik olarak Torrentz de bulamayacağız bir veri zamunda da var mıdır mesela ?
-----------------------------üyelik acılınca public mi? sence üyelik gerektiren torrent siteleri sadece hızı yüksek tutmak için mi böyle bir yol izliyorlar?
acta diye birşey duydun mu daha önce?
işin özü içerik olarak diger sitelerden daha kısıtlı ama torrentzden çok daha güvenli. actanın bulgaristanda meclisten geçmesini engellediler. sadece zamunda degil tabi halkın genel hareketiydi.
http://www.youhavedownloaded.com/
-----------------------------
Kardeş ben bir şey iddia etme çabasında değilim dediğim gibi :) Yıllardır torrent kullanıyorum zaten,nedir ne değildir biliyorum.Zamunda'ya da üye oldum içeriği inceledim ama nedir artısı kavrayamadım ve forumda sordum..BG vatandaşıyım ama 2 yıldan beri gitmediğimden belli ki "acta" diye bir şeyden haberim yok :)
Anladım güvenlik olarak daha iyi olduğunu söylüyorsun,korsan yazılımların paylaşımında güvenlik ne kadar var bilmiyorum ama göreceli daha fazla olabilir tabi,itiraz etmiyorum bana da kızmana gerek yok hareketi ben engellemedim :) -
Teşekkürler..
-
bene aktivasyon kodu gelmemiş nerden tekrar isticez la ?
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------bene aktivasyon kodu gelmemiş nerden tekrar isticez la ?
-----------------------------siteye doğrudan giriş yapabiliyorsun banada gelmedi
