folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Zamunda.Net - Superonline Sorunu



Zamunda.Net - Superonline Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek
    EWELANCHE bunu yazdı

    Abi ben türknet kullanıyorum bendede aynı sorun var. Ben firefox proxy ile bulgaristan proxy den baglanarak çözdüm olayı.

     

    nasıl yaptın hocam bı anlatsana

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Suan denedim herhangi bir sorun yok,176 lı ip versin sıkıntısız kullanabilirsin diye düşünüyorum,eğer ip yi veremezse networke task açmasını istersin,24 saatte içinde kontrol sağlanıp geri dönüş sağlanır çözümle ilgili.


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Modeme res at düzelir 


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    hocam baska ip veremıyorlar denedık denedık denedık hepsının sonu 151. li ip alıyor

    modem e reset atmak cozum deıl arkadaslar 20 kere resetlesemde aynı sonuc degımıyor 

    network te taks acmasını ıstersen yazmıssın superonlıne mısterı hızmetlerını arayıp bunumu solıyım 

    ne demem gerekıyor yada tas acmak nedemek rezıl olmayalım adama

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    tri bunu yazdı

    hocam baska ip veremıyorlar denedık denedık denedık hepsının sonu 151. li ip alıyor

    modem e reset atmak cozum deıl arkadaslar 20 kere resetlesemde aynı sonuc degımıyor 

    network te taks acmasını ıstersen yazmıssın superonlıne mısterı hızmetlerını arayıp bunumu solıyım 

    ne demem gerekıyor yada tas acmak nedemek rezıl olmayalım adama

     

    Hocam öncelik süperonline'ın hangi ip bloğunu zamunda da banlı olmadığını öğrenmek lazım.

    http://bgp.he.net/AS34984#_prefixes

    Daha sonra müşteri hizmetlerini arayıp "zamundaya bağlanamıyorum, şu bloklardan statik ip tanımlayabilir misiniz?" demen yeterli olacaktır sanırım.


    Zamunda'ya mail atıp durumu anlatmak, sol'un ip'lerine erişim istemek daha kolay olur sanırım.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    ben proxylede giremiyorum ?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Haassssiikktirrr yaaa ondan mı giremiyorum? Ulan ben de ne oldu güzelim siteye diyodum hay anasını ya.


    hay
Toplam Hit: 4713 Toplam Mesaj: 28