Zara Cotton Jacket Mont. Öneri
-

Arkadaşlar 2 gün önce baktım bu ürüne. Almayı düşünüyorum Hoşuma gitti ama kararsız kaldım.Bildiğiniz üzere havalar güzelleşiyor.bu durum biraz canımı sıktı. ilk defa bi mont beğendim amq :D oda yanlışzamanda oldu. Almalımıyım sizce değermi 180TL :D -
edit: hocam mont güzel ama dediğin gibi havalar güzelleşiyor,en fazla 1 ay giyersin olmazsa seneye giyersin :)
-
ben de bir keresinde geçen seneydi sanırım masum masum dolaşıyordum spor bi ceket arıyordum Zara mağazasına girdim, gözüme bir tane takıldı süperdi tamam işte bu demiştim ne kadar para olursa olsun alıcam dedim kendime, fiyatına bi baktım 452 TL arkamı dönüp kaçtım o günden beri uğramam duymak da istemem :D
-
Editledim arkadaşlar
-
göremeyenler için. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11766/en/zara-S2011/61164/196637/COTTON%2BJACKET buradan bakabilirler.
-
post birbirine girmiş :D Pahalı lan bu :/ biz pazardan takılmaya devam.
-
ten rengin nasıl hocam esmer misin esmersen alma değilsen; şahsen ben almazdım ama sen giyiceksin önemli olan senin beğenmen :)
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
ten rengin nasıl hocam esmer misin esmersen alma değilsen; şahsen ben almazdım ama sen giyiceksin önemli olan senin beğenmen :)
-----------------------------hocam esmerim ama tam değil. açık tonlarda bi esmerlik var :) renk olarak tatlı durdu üstümde. atletik yapıdayım :) :P
tam oldu üstüme bedeni. Ama yaz geliyor cokda beğendim cok kararsız kaldım. alcam 1 hafta giycem sonra 1 yıl beklicem bunu giymek için
bundan çekiniyorum.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
post birbirine girmiş :D Pahalı lan bu :/ biz pazardan takılmaya devam.
-----------------------------zara'ya göre uygun bence :)
-
aynen dediğin gibi fiyatı zaraya göre uygun ama kısa bir süre giymek zorunda kalıcaksın :D bence ertele seneye alırsın, şimdi baharda giyebileceğin ince bir ceket al :)
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynen dediğin gibi fiyatı zaraya göre uygun ama kısa bir süre giymek zorunda kalıcaksın :D bence ertele seneye alırsın, şimdi baharda giyebileceğin ince bir ceket al :)
-----------------------------Kalın olmasına buda kalın değil hocam :D Tahminen sizce ne kadar giyerim bunu yarın alsam ?
