folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Zararlı Bir Yazılımla İlgili ? :



Zararlı Bir Yazılımla İlgili ? :

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Saol hodja...

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı bence yapma derim, çünkü genelde virüslü siteler bu şekil yerleşiyo, sonra millet der onun sitesine girmeyin falan, daha kötü olaiblir bence..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sacrifice
    sacrifice's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Bir active x uygulamasının registery ile oynaması bunun için karşı tarafta komut çalıştırma izni olması lazım. Registery kontrol eden programlara yakalanır daha kötü olur.. Hiç yapma oraya köşeye bir buton koy tıklayınca açılış sayfası olsun.

    #Coding Sacrifice Perl FSO#
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    hackermemo haklısın hocam ama benim amacım başka... Bizim fakültedeki orspuların resmini montajladım porno gril die piyasaya salacam... Görsünler bakalım akdeniz üniv orspularını hehehe!!!

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hee o zaman ok hacı :) bu arada bana da yollasana resimleri :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    :D yankı uyandırır... Zaten bütün türkiye görecek benle dalga geçen fa*şelerin sonunu!!!

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    aradigini bulman güzel..ama fai.e demissin her kim olursa olsun ..insanlari kücük düsürme heleki bayanlari..tariqatin kurallarini benimsemen dilegiyle .!

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    aradigini bulman güzel..ama fai.e demissin her kim olursa olsun ..insanlari kücük düsürme heleki bayanlari..tariqatin kurallarini benimsemen dilegiyle .!

    Ama onlar beni küçük düşürdü aga... Hem de sizden biri sayılan beni bütün tarikat s*ksin olnları... Bu arada fotoshop u ii kullanan hocalar pm atabilirler mi???

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exponential
    exponential's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CommunisT
    CommunisT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Merhaba,
    amele_2 nin vermis oldugu kodlar bir örnektir sadece.
    bu örnekte sistemde kendini yaratarak sonrada kodlari icine yazip daha sonrada calistirarak pc yi formatlayan bir active x icermektedir. basit dos komutlari icermekte.

    amele_2 ninde dedigi gibi sadece bir örnek. bunu bin bir türlü degistirebilirsiniz.

    Hoscakalin.

    Bitimsiz bir ko$udur ya$am
Toplam Hit: 4675 Toplam Mesaj: 21