Zeka Sorusu!!! Beyler Çok Önemli!!!
-
sacmalamayalım
rahipler aralarında konusamıyolar
rahip baskasının alnında leke yi gorup kendini oldurse herkes ilk leke cıktıgında kendini oldururdu
-
çok mantıklı teoriler gelmeye devam ediyor.. kardeşler teorileri bir bütün halinde soruyu soran kişiye sunacam... duruma göre bilgilendiririm sizi....
aklına 1şey gelenler yazmaya devam ederse çok hoş olur..... acaba 1 gün cevaba ulaşabilecekmiyiz? çok merak ediyom :)
konu hakkında kafa yoranlara tekrar tekrar tşk.ler..... hadi kalın sağlıcakla... SAYGILAR! -
Eksik bi soru bence. Nerden bilinebilirki tam 32 günün sonunda hepsinin şeytana uymadığı ve noktanın hepsinde aynı anda çıkmadığı?
-
bence ilk olarak piskopos kötü düşünenler kendini öldürsün diyerek ilk kötü düşünen o oluyor zincir ölüm zinciri onunla başlıyooo
-
"heheheehhe soru sizin mantığınızı zorla ters yönlendiriyor Bu olayda her çeşit teori çıkabilir. Ve mantıklı olan hiçbir teoriye yanlış denemez.
"
Descartes demiş ki,
eger bir$eyin yanlı$ olması mumkunse, o zaman onu bildiginizi soyleyemessiniz
oyle her cesit teori fln cıkmaz..her sunulan seye teori denmez..olur mu oyle geyik..
Olimpiyat ve zeka sorularının cogu yanlı$ ztn.
tek bi cvp yok onlarda..cok $ey bulunur..
rahipsayısı olmadan nası buluncak 96 ben onu anlamadım ya..
-
bence..
tüm rahipler
şeytana karşı, kötü düşünce sahibidir.şeytanı sewmiolar dimi :)
o yuzden hepsinin bunu bildii için alınlarında siyah nokta olu$ucaanı bilmesi, we o gun ilk toplantıda hepsinin ölmesi gerekir
aha bence soru yannı$ :p
:) -
arkadaşlar günde üç defa bir araya geliyorlar lekeyi gören ikinci görüşmede kendinde leke olduğunu anlıyo yani olay şu bende leke var kötü düşündüm senin bakışından bende leke olduğunu anladım sen odanda benim kötü düşünceli biri olduğumu düşündün içinde fesatlık doğdu leke sende de oluştu yemeğe geldin bir başkasının sana bakışından sende leke olduğunu anladın öldün ve başkası aynı fesatlık onada bulaşmış oldu oda öldü ve devam etii günde üç defa karşılaştıkları içinde 32 günde 96 natürmort oldu demektir
-
soruya ilk cevabi sanirim ben verdim
ama soruda "en fazla kac rahip olur ve nicin" denilseydi daha akla yatkin olurdu -
Bence turkum haklı bas pıskoposta bi ibnelik var bu amına kodumun rahiplere bi iş ediyo demek ki bu herifler ölüyo bu pıskopos kesin cinsell sapık rahipleri iyi ediyo rahiplerde dayanamayıp utanclarından ölüyo amına koyım...





-
maxwell bunu yazdı:
-----------------------------
sacmalamayalım
rahipler aralarında konusamıyolar
rahip baskasının alnında leke yi gorup kendini oldurse herkes ilk leke cıktıgında kendini oldururdu
-----------------------------
ama öyle bir şey söylenmemiş soruda sadece lekeyi söylemeyemez demiş...
Toplam Hit: 7509 Toplam Mesaj: 29
