Zifir.Net V1 Ss"İ Elinde Olan Varmı ?
-
dayanamadım login oldum
bunu da kaybetmiştim, bu benim photoshopta yaptığım ilk denemeydi yüklediğim gün yapmıştım hatta.. iyi oldu hatırlattığın atakan :) o zaman bunu ben yaptım diye böbürleniyordum, şimdi ne kadar berbat olduğunu farkettim..başka eskilerden dosya var mı böyle, buraya koyma ama gönder :)
-
kafedeyim şuan, gece msn den iste yollarım,disket alışverişi yaptığımız gündlerden 11 disketlik bişeyler var ( ne sıçışlar var görme :] ) ...
-
eski günler tekrar canladı : )
Toplam Hit: 5343 Toplam Mesaj: 14
