Zorunlu Bireysel Emeklilik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Gss

    Dask

    Bes

    Bunlar hep bizim iyliğimiz için . . . . . . . M . . . .q. . . . 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    zoraki olur olmaz tartışılır ama besin ne zararı var anlamadım neden  istenmediğini ben kendim bizzat avivasadan ödüyorm ayda 260 tl.

    içeriğini bilmiyorum henüz bu olayın ama sonucta biriken para sizin degilmi ?

    vergi falan kesilecekse o kötü tabi ama eger normal bi bes se bence yararlı.

    insanlarımız korkuyor ama bes o kadar kötü bir şey degil bu zamanda para biriktirmek zor 10 yıl sonra elinde güzel bi para birikmiş  olacak .

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    zoraki olur olmaz tartışılır ama besin ne zararı var anlamadım neden  istenmediğini ben kendim bizzat avivasadan ödüyorm ayda 260 tl.

    içeriğini bilmiyorum henüz bu olayın ama sonucta biriken para sizin degilmi ?

    vergi falan kesilecekse o kötü tabi ama eger normal bi bes se bence yararlı.

    insanlarımız korkuyor ama bes o kadar kötü bir şey degil bu zamanda para biriktirmek zor 10 yıl sonra elinde güzel bi para birikmiş  olacak .

     

    Hocam besiniz vae diyip emekli maasini iyicene azaltcaklar. Ayrica 6 ay zorunlu 6 ay sonunda cikmak isteyenden 1300 tl mij kesinti oluyor . Kendimden biliyorum 4 ay odedim sonra baaka karli bi ise girmek istedim adamlar bana. Sistem paranizi kesti 300 lirada borcunuz cikti dedi agsggsgahd hem 700 tl kondulae hemde borc cikardilar. Ayrica 10 sene sonra almak istedin parayi toplu alirken gene kesinti yicen. Kesinti yememen icin tek care emeklilik maasiba ek olarak her ay duzenli alman. Hocalar 60 tan sonra gelcek paranin amk ben

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    zoraki olur olmaz tartışılır ama besin ne zararı var anlamadım neden  istenmediğini ben kendim bizzat avivasadan ödüyorm ayda 260 tl.

    içeriğini bilmiyorum henüz bu olayın ama sonucta biriken para sizin degilmi ?

    vergi falan kesilecekse o kötü tabi ama eger normal bi bes se bence yararlı.

    insanlarımız korkuyor ama bes o kadar kötü bir şey degil bu zamanda para biriktirmek zor 10 yıl sonra elinde güzel bi para birikmiş  olacak .

     

    Hocam besiniz vae diyip emekli maasini iyicene azaltcaklar. Ayrica 6 ay zorunlu 6 ay sonunda cikmak isteyenden 1300 tl mij kesinti oluyor . Kendimden biliyorum 4 ay odedim sonra baaka karli bi ise girmek istedim adamlar bana. Sistem paranizi kesti 300 lirada borcunuz cikti dedi agsggsgahd hem 700 tl kondulae hemde borc cikardilar. Ayrica 10 sene sonra almak istedin parayi toplu alirken gene kesinti yicen. Kesinti yememen icin tek care emeklilik maasiba ek olarak her ay duzenli alman. Hocalar 60 tan sonra gelcek paranin amk ben

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    zoraki olur olmaz tartışılır ama besin ne zararı var anlamadım neden  istenmediğini ben kendim bizzat avivasadan ödüyorm ayda 260 tl.

    içeriğini bilmiyorum henüz bu olayın ama sonucta biriken para sizin degilmi ?

    vergi falan kesilecekse o kötü tabi ama eger normal bi bes se bence yararlı.

    insanlarımız korkuyor ama bes o kadar kötü bir şey degil bu zamanda para biriktirmek zor 10 yıl sonra elinde güzel bi para birikmiş  olacak .

     

    müdür sıkıntı bes te değil, bes in zorunlu tutulmasında, şuan bende hali hazırda aylık 300 tl ödeme yapıyorum. Lakin sadece kendini düşünmemek lazım, aldığı maaşla kıt kanaat geçinen insanın maaşından, yetmeyen maaşından bir daha kesinti yapacaksın sıkıntı orada zaten

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    zoraki olur olmaz tartışılır ama besin ne zararı var anlamadım neden  istenmediğini ben kendim bizzat avivasadan ödüyorm ayda 260 tl.

    içeriğini bilmiyorum henüz bu olayın ama sonucta biriken para sizin degilmi ?

    vergi falan kesilecekse o kötü tabi ama eger normal bi bes se bence yararlı.

    insanlarımız korkuyor ama bes o kadar kötü bir şey degil bu zamanda para biriktirmek zor 10 yıl sonra elinde güzel bi para birikmiş  olacak .

     

    Seçim öncesi asgari ücret 1300 olacak diyip piyasaya gazı verirsen, 6 ay sonra böyle böyle sistem yapıyoruz 200 liranızı cukkalayacağız sonuçta eline sene başında ortama bir yılda alacağın zamlı miktar geçecek dedikleri için tepki veriliyor. Sonuçta piyasa da havadan gelen 300 liraya göre ayar çekti. Tüketim ürünleri hatta kiralar buna uygun ayarlandı. Şimdi o adamın eline 200 lira daha az geçecek. Ama kimse yaptığı zamları geri almayacak. Giren yine asgari ücretliye girdi. Adam akıllı sene başı %2-3 neyse zammı yapıp geçselerdi yine aşağı yukarı toparlanırdı. Ama şimdi şark kurnazlığıyla seçimde oyları cukkaladıktan sonra cin alilik yapılınca tepki gelmesi sence de normal değil mi?

    Devlet diyor ki nakit lazım, GSS de çuvalladık, testleri yaptık şimdi daha örgütlü şekilde geçirmeye karar verdik. Bunun üzerine bir de eski GSS borçlarını tahsilata başlarlarsa 7'den 70'e herkes kazığın tadını tadar. 

    Bana paramı versinler ben istersem birikim mi yapıyorum sigortaya mı giriyorum her ne zıkkımsa ben yaparım. Her ay zorunlu kesip 6 ay illa ödeyecek sonra kafana göre takılacaksın 6 ay sonra da çıkmak istersen paranı yıllar sonra vereceğiz kurnazlığına kimin ihtiyacı var ki? Her konuda liberal kesilen, özelleştirmelerde bayrak tutan devletimizin sosyal refah uygulamaları yapıyoruz derse bu anca şark kurnazlığı ile ifade edilir. 

    Uygulamada dikkatimi çeken diğer nokta daha dün Binali Yıldırım açıklama yaptı, başkanlık olmazsa  başka planlarımız da var denildi. Bu demek oluyor ki bir yerlerden bilgi geldi ya da bir şeyler görüldü ki nabız düşürülmeye çalışılıyor. Bu şartlarda yarın seçim olsa özellikle MHP başkan seçimindden sonra AKP istediğini alamaz. Bu şartlarda bunun gibi uygulamalarla asgari ücretliyi karşılarına alabildiklerine göre demek ki yakında seçim yok. Eğer olağanüstü şeyler olmasaydı referandum ve erken seçim olayı söz konusu olsaydı bu kazık atılmazdı.

    Austen tarafından 02/Haz/16 09:21 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    6 ayın sonunda paranı geri alabiliyosunda olayda onlamadığım nokta şu besi yapacak olan devlet fonumu yoksa bir özel firmayamı yönlendirecek

    yada biz fonumuzu özel sektöre yönlendirebiliyormuyuz (normalde oluyor ) amk devlette paranın durması sıkıntı yarın öbürgün yasa değişirz felan :D

    konu daha yeni ama bes iyidir iyi şirketten yaptırırsanız fonlarınızda değer kazanır aksi halde yatırdığınızı almadığınız gibi devlet katkınızda değer kaybından kaybolur

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    adeleks bunu yazdı
    umit bunu yazdı
    6 aylık sürenin ardından çalışanlar isterlerse sistemden ayrılabilecekler. Sistemden ayrıldıktan sonra 2 ay içinde de paraları ödenecek.

    2 hafta önce arkadaşım çıktı sistemden içerde biriken parayı ödemediler . sisteme giriş yapmadan önce sorduk çıkmak istesek nasıl olacak diye, "biriken devlet katkısı kesilir ana parayı alırsınız" dedi ordaki oç 300 lira yalan oldu. sonuç olarak kem küm ederler ödemezler 

    hocam söylenilene göre devlette farklı devlet devlete vergi ödemeyeceği için kesinti olmayacak deniyor

    birşey daha bizim millette bu çok bes yaptırırken yatırdığınız parayı unutacaksınız götünüz sıkışınca ona koşmayacaksınız  sisteme ben 6-7 aydır üyeyim yaklaşık 1000 tl para yatırdım bugün ayrılsam alacağım 128 TL ama çok aşırı ölüm kalım olmdıkça o paraya dokunmamak lazım

    Allianzın 01/01/2016 da yürürleye giren ve resmi gazetede yayınlanan yeni kanuna ilişkin açıklayıcı bir tablosu var öncesi ve sonrası için burdan yararlanabilirsin

    eski-yeni_tablo.jpg (1185×2031)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Benim bir teorim var, verdiğin oy oranında vergiye tabii tutulacaksın bu ülkede.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    Benim bir teorim var, verdiğin oy oranında vergiye tabii tutulacaksın bu ülkede.

    Ona pratikte eyalet sistemi deniyor. :)

    Ege bölgesi ve akdeniz, marmara ve iç anadolu ile doğu anadolu diye bölelim, herkes oy verdiği partiye göre yönetilsin diğerleri de aman laiklik elden gidiyor, aman islam gidiyor, aman kürtler kıyım yaşıyor demesin.

Toplam Hit: 1614 Toplam Mesaj: 25
bes şemsiye açılmaz